محرومیت مهاجم آرژانتینی از همراهی با بارسلونا+ عکس

مهاجم آرژانتینی، حداقل سه ماه از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سرخیو آگوئرو در تساوی1-1 شنبه شب بارسلونا مقابل آلاوس در هفته دوازدهم لالیگای اسپانیا، در دقیقه 42 به دلیل ناراحتی از قفسه سینه زمین بازی را ترک کرد و برای درمان‌های تکمیلی او را به بیمارستان منتقل کردند.

باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آگوئرو تحت یک فرآیند تشخیصی و درمانی توسط دکتر جوزپ بروگادا قرار گرفته است و طی سه ماه آینده اثربخشی درمان ارزیابی می‌شود تا روند بهبودی وی مشخص شود. به این ترتیب مهاجم آرژانتینی که گفته می‌شود مشکل ضربان نامنظم قلب دارد، حداقل سه ماه از همراهی بارسلونا محروم خواهد بود.

بارسلونا که پیش از این مارتین برایثویت را برای ادامه فصل از دست داده بود، حالا مهاجم آرژانتینی را در خطر از دست دادن ادامه رقابت ها می بیند ولی برای تعیین دقیق شرایط آگوئرو باید تا ماه ژانویه صبر کرد. پس از اتمام سه ماه، پزشکان وضعیت آگوئرو را بررسی خواهند کرد و سپس مشخص می شود که او قادر به بازگشت به ترکیب بارسا خواهد بود یا خیر. تحت هر شرایطی بارسا طبق قوانین لالیگا فعلا نمی تواند هیچ مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد.

اول ژانویه و با شروع نقل و انتقالات زمستانی، بارسلونا در صورتی که نام یکی از مهاجمان مصدومش را از فهرست خارج کند، قادر به جذب بازیکن آزاد به جای وی خواهد بود. بازیکنی که قبل از اتمام نقل و انتقالات تابستانی گذشته قراردادش را با باشگاه خود فسخ کرده باشد. دو سال پیش در شرایطی مشابه وقتی عثمان دمبله در ماه فوریه مصدوم شد، بارسا با اجازه لالیگا و خارج از زمان نقل و انتقالات توانست برایثویت را از لگانس با 18 میلیون یورو جذب کند.

بیشتر بخوانید:

پخش زنده بازی تیم های دیناموکیف و بارسلونا امروز سه شنبه 11 آبان
مسی:بارسلونا تیم مورد علاقه من است
مدافع بارسلونا: تیم همچنان در بحران به سر می‌برد

انتهای پیام/