اریکسن با آژاکس به مستطیل سبز باز می‌گردد

هافبک دانمارکی باشگاه اینترمیلان پس از ماه‌ها غیبت، با تیم آژاکس آمستردام به دنیای فوتبال باز می‌گردد.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک و باشگاه اینترمیلان که در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۰ دچار حمله قلبی شد، ممکن است در ماه‌های آینده به میادین بازگردد. نیکولو اسکیرا، روزنامه نگار ایتالیایی این موضوع را در حساب کاربری خود در توییتر اعلام کرد.

به گفته این منبع، این بازیکن دانمارکی می‌تواند اینتر را ترک کند، زیرا او از تمرین در ایتالیا منع شده است. اریکسن می‌تواند به مسابقات لیگ هلند بازگردد، جایی که قوانین ورزش آن با ایتالیا متفاوت است و کار خود را در آنجا از سر بگیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آژاکس علاقمند به جذب این هافبک است. او از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ برای این تیم بازی کرده و با باشگاه آمستردامی سه بار قهرمان هلند شده است.

اریکسن در جریان بازی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ بین  تیم های دانمارک و فنلاند دچار حمله قلبی شد. در پایان نیمه اول، این بازیکن ۲۹ ساله بدون تماس با بازیکن حریف نقش بر زمین شد و نتوانست از جای خود بلند شود. تیم پزشکی ۱۵ دقیقه در زمین برای نجات  او تلاش کردند و پس از آن این بازیکن به بیمارستان منتقل شد و در آنجا دستگاه دفیبریلاتور (دستگاه شوک) قلبی برای او کار گذاشته شد. از آن زمان به بعد اریکسن در مسابقات رسمی بازی نکرده است.

بیشتر بخوانید :
به بهانه نجات کریستین اریکسن از مرگ حتمی؛ روزی که رحمتی ناجی شد
کریستین اریکسن بهترین بازیکن دیدار دانمارک – فنلاند شد
آخرین وضعیت کریستین اریکسن پس از اتفاق ناگوار

انتهای پیام/