میثاقیان: تیم ما خوب بازی نکرد

میثاقیان: تیم ما خوب بازی نکرد و هوادار بهتر از ما بازی کرد.

ببه گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، اکبر میثاقیان پس از شکست دو بر یک پدیده مقابل هوادار اظهار داشت: تیم ما خوب بازی نکرد، تیم حریف از ما خیلی بهتر بود ولی من دنبال بهانه نیستم. یک هفته است که سر این تیم هستم. بچه‌هایی که نمی‌توانستند بازی کنند امروز بازی کردند و اولین بار بود که ما بچه‌ها را با هم یکی کردیم. این اولین بازی ما بود در این مدتی که در تهران بودیم. اردوی خیلی خوبی داشتیم. از باشگاه تشکر می‌کنم بابت این اردو و تمرین خیلی خوبی انجام دادیم. فضای خیلی خوبی داشتیم ولی تیم امروز آن انرژی که در تمرینات داشتیم را نداشت. ولی مطمئن هستم که تیم ما خوب خواهد شد، از این تیم فقط دو نفر از سال قبل مانده‌اند بقیه بچه‌ها رفته‌اند و خیلی تغییرات داشتیم.

میثاقیان ادامه داد: برای اینکه تیم به روزهای خوب برگردد حتما باید هماهنگ‌تر شویم . 4 یا 5 بازی دیگر باید انجام دهیم. این تعطیلات لیگ به نفع ما است دلیل شکست امروز ما این بود که بازی کمی انجام دادیم و هماهنگ نبودیم. در بازی قبلی 7 نفر از این بچه‌ها نبودند در ادامه 100درصد بهتر خواهیم شد.

وی افزود: شهرخودرو همانند تیم ابومسلم است و مردم باید مثل ابومسلم این تیم را دوست داشته باشند. اداره ورزش و جوانان، هیأت فوتبال باید همه با هم دوست باشند و نباید با هم قهر باشیم و به هم کمک کنیم.مدیرعامل باشگاه از جیب خودش هزینه می‌کند. برای این تیم روز به روز شرایط بهتر خواهد شد کار سختی را در پیش داریم ولی مطمئنم که بهتر خواهیم شد. من امروز خیلی ناراحت شدم از اینکه  اینگونه بازی کردیم، از بچه‌ها بیشتر توقع داشتم. نمی‌دانم استرس بازی بود یا فشار روی بچه‌ها بود و یا تمرینات آنها کم بود ولی مطمئنم هستم بهتر خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سؤال که فیلمی از شما منتشر شد و در برخورد با آقای مهاجری شما از او خواستید که بیاید دست در دست هم به این تیم کمک کنیم،‌گفت: آقای مهاجری دوست من است شاگردم بوده، کنارم کار کرده، با هیچکس مشکلی ندارم در این 50 سال فوتبالم با هیچکس مشکلی نداشتم و وظیفه داشتم که به او بگویم به تیم کمک کند.

میثاقیان خاطرنشان کرد: من شرایط سخت‌تر از این‌ها را تجربه کردم و قطعاً روزهای خوب خواهد آمد چون باشگاه کمک می‌کند که این تیم روز به روز بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

میثاقیان: عقیلی از مربیگری شهرخودرو استعفا داد
دستیاران مهاجری تیم میثاقیان را تمرین دادند
میثاقیان: اجازه اعتصاب مجدد را نمی‌دهیم/ پدیده برایمان همان ابومسلم است

انتهای پیام/