غفوری: به دلیل بی تمرکزی گل مساوی را خوردیم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: زمین حافظیه شیراز کیفیتی ندارد که فوتبال در آن بازی کرد. متاسفانه در ثانیه های آخر به دلیل بی تمرکزی گل مساوی را خوردیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ووریا غفوری بعد از تساوی فجر سپاسی و استقلال اظهار داشت: در مورد بازی در این زمین نمی شود حرفی زد. این زمین کیفیتی ندارد که فوتبال در آن بازی کرد. حرف فنی نمی شود زد، متاسفانه در ثانیه های آخر به دلیل بی تمرکزی گل مساوی را خوردیم. ناراحت کننده است که در فوتبال ایران باید در چنین زمینی بیفتد.

وی تاکید کرد: از بدشانسی نمی دانم چه بگویم، آن تیمی که حقش است به خاطر کیفیت زمین نمی تواند توانایی خود را بروز بدهد.در مسابقه امروز هم این اتفاق رخ داد.

کاپیتان استقلال در خصوص اینکه تیمش در زمین بدتر از حافظیه هم پیروز شده بود گفت: قطعا همینطور است اما فجر تیم دست و پا بسته ای نیست. آنطور که باید و شاید نتوانستیم در این زمین برنامه هایمان را پیاده کنیم.

وی ضمن انتقاد از سازمان لیگ و کسر قرارداد بازیکنان فوتبال گفت:این سازمان هر سال چند در صدر از قرارداد بازیکنان را کسر می کند بدون اینکه بازیکنان راضی باشند. در لیگ یک و  دو هم این اتفاق می افتد. پول بزرگی که جمع می شود هیچکس نمی داند کجا خرج می شود. هم از مربیان و هم از بازیکنان پول می گیرند، به نظر من باید به این موضوع رسیدگی شود و تجدید نظر صورت بگیرد. در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی دهد. 

غفوری در خصوص اینکه ظاهرا سازمان لیگ از وی شکایت کرده است گفتـ: شکایت کرده اند ولی دقیق اشاره نکردند که چه اتفاقی رخ داده است. البته من تا آخرش می روم چونکجای دنیا از حق بازیکنان می گیرند. دیوار بازیکنان کوتاه است در حالی که می توانند از تبلیغات محیطی، حق شخش و … خیلی منابع خودشان را تامین کنند.

کاپیتان استقلال با اشاره به وضعیت آمادگی اش عنوان کرد: خدا را شکر که امسال آماده تر از پارسال هستم و امیدوارم به حدی برسم که راحت نتوانند برای تیم ملی از من چشم پوشی کنند.

وی در خصوص اینکه در این بازی پنالتی تیمش را نزد گفت: در مورد پنالتی سرمربی تصمیم می گیرد، سال گذشته 10 پنالتی زدم که 9 ضربه گل شد و یکی از آنها خراب شد، در این بازی تصمیم سرمربی بود که یامگا پنالتی بزند که خیلی خوب هم زد. پنالتی بازی قبلی هم بدشانسی من بود که نتوانستم خوب آن را بزنم.

بیشتر بخوانید:

وریا غفوری: توییت طارمی علیه اسکوچیچ حتماً لازم بوده است
غفوری: به عنوان کاپیتان استقلال وظیفه پیگیری وضعیت افراد تیم را دارم
وریا غفوری: عدم دعوت من به تیم‌ملی به مسائل فوتبالی ربط ندارد

انتهای پیام/