از لیست تیم ملی بسکتبال انتقاد شد

هاشمی در حالی نفرات دعوت شده به تیم ملی بسکتبال را مشخص کرد که انتخابش انتقادات زیادی در پی داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مصطفی هاشمی سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورمان نفرات مد نظرش برای حضور در پنجره نخست انتخابی جام جهانی بسکتبال را مشخص کرد ، بر این اساس امیر حسین آذری، متین آقاجان پور، روزبه ارغوان، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامد حسین زاده، سعید داورپناه، نوید رضایی فر، محمد مهدی رحیمی، اصغر کاردوست، ارسلان کاظمی، مهدی کامرانی، سجاد مشایخی، سالار منجی، میثم میرزایی، امیر حسین یازرلو، بهنام یخچالی و محمد یوسف وند 18 بازیکنی هستند که در لیست تیم ملی قرار گرفتند.
این انتخاب ها اما بی حاشیه نبود و انتقاد های زیادی را در پی داشت ، دعوت از مهدی کامرانی 39 ساغل و اصغر کاردوست آن هم در شرایطی که بازیکن و ستاره جوانی چون سینا واحدی به تیم ملی دعوت نشده جای سوال دارد ؟ هاشمی از جمله نفراتی بود که در مصاحبه های پیشین خود بار ها عنوان کرده بود که کار درستی در تیم سازی و جوانگرایی صورت نمی گیرد.
البته واحدی تنها غایب لیست نیست و از نفرات حاضر در المپیک تنها 7 بازیکن در این اردو حضور دارند ، صمد نیکخواه وضعیت نامشخصی دارد ، او این روز ها در ایران حضور ندارد و در باشگاهی هم بازی نمی کند و تاکنون هم به صورت رسمی خداحافظی نداشته است. حامد حدادی دیگر غایب تیم ملی هم بعد از المپیک گفته بود که تنها در بازی های مهم در کنار تیم ملی خواهد بود.
البته این لیست نقطه قوتی هم دارد و آن هم غیبت برخی 2 روگه هایی بود که نمونه های داخلی بهتری داشتند ، نفراتی چون جلای ، رستمی و گرامی پور ،
تیم ملی بسکتبال کشورمان باید در نخستین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر بحرین به میدان بروند.

بیشتر بخوانید:

اعلام اسامی ملی پوشان بسکتبال در مسابقه با بحرین
نتیجه و خلاصه بازی بسکتبال مهرام71 -69 شیمیدر
نتیجه و خلاصه بازی بسکتبال تورنتو رپترز 103- 116بروکلین نتس+ فیلم

انتهای پیام/