نکونام: بعد از قهرمانی جام حذفی برنامه ها درست پیش نرفت

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:دوست داریم احترام را دوباره به فولاد برگردانیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یکی از زیباترین لحظات زندگی‌ام، قهرمانی در جام حذفی سال گذشته بود، به این دلیل که توانستم لبخند را روی لبان مردم مظلوم خوزستان ببینم. دوست دارم در زندگی‌ مربیگری‌ام حداقل یک بار دیگر این صحنه تکرار شود و دوباره لبخند را روی لبان خوزستانی‌ها ببینم. می‌دانم خیلی به فولاد امید دارند. می‌دانم فولاد زندگی خیلی از آنها است. این مسئولیت ما را دو چندان می‌کند. بازیکنان فولاد هم این موضوع را در دو سال گذشته درک کردند. همه با هم و در کنار هم برای فولاد می‌جنگیم. الان زمان اتحاد و بی توجهی به بعضی از حرف‌هایی است که می‌خواهند با گفتن آنها، همین اتحاد را بر هم بزنند.

وی افزود: ممنون بابت مراسم استقبال. دوست داریم احترام را دوباره به فولاد برگردانیم. می خواهیم نگاه دیگر باشگاه، بازیکنان و مجموعه فولاد همراه با احترام باشد. مسیر سختی در پیش داریم و همانطور که بعد از فینال جام حذفی گفته بودم موفقیت در این راه جز با سخت‌کوشی ممکن نیست موفقیت برای هیچ‌کسی حتمی نیست اما می‌توان با تلاش شبانه‌روزی و کار پرفشار و دقیق احتمال موفقیت را بالا برد. این عهد من با مردم خوزستان، این‌که خودم و بازیکنانم شبانه‌روزی برای خوشحالی و سربلندی مردم خوزستان تلاش کنیم. خوزستان فوتبالی‌ترین استان ایران است و باشگاه فولاد که پرچمدار فوتبال خوزستان است باید به بزرگی عادت کند و همیشه در میان مدعیان باشد.

نکونام در پایان گفت: سخت‌کوشی و تلاش بی‌وقفه اعضای تیم و قناعت نکردن به دستاوردهای کوچک، برعهده من و بازیکنانم؛ اعتماد و باور به این بازیکنان و احترام متقابل میان تمامی دوستداران فولاد از هر طیفی و با هرعقیده‌ای برعهده شما. از یاد نبریم در سال‌های اخیر تنها کسانی که از خداوند این عزت را گرفته‌اند که بتوانند دل مردم خوزستان را شاد کنند همین پسران بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:
سوریه فرصتی خاص برای سردار/ عبور آزمون از نکونام و علی کریمی
دستیاران نکونام در تیم فولاد مشخص شدند
فرهاد مجیدی درخواست لحظه آخری نکونام را رد کرد

انتهای پیام /