افت روحی ترابی و شارژ روحی میلاد

مهدی ترابی در روز هایی که به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت می شود اما در ترکیب تیم قرار نمی گیرد دچار افت روحی شدیدی شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حالی در لیست 18 نفره قرار دارند که ترابی نتوانست حتی دقایقی کوتاه برای تیم ملی به میدان برود البته حضور میلاد سرلک در دقیقه 66 بازی کمی از نگرانی‌های یحیی گل محمدی در آستانه دیدار هفته پنجم پرسپولیس برابر مس رفسنجان افت روحی و روانی میلاد سرلک بود! هافبکی که هنوز با فصل گذشته خودش فاصله دارد و یحیی گل محمدی نگران بود همان شرایط مهدی ترابی در بازگشت ملی پوشان از سوریه برایش به وجود بیاید.

میلاد سرلک شارژ روحی شد

شماره ۱۰ پرسپولیس در تیم ملی بازی کم اشتباه و خوبی انجام داد تا تیم ایران یک گل دیگر هم به سوریه بزند و با برتری ۳ بر صفر مسابقه را به پایان برساند.میلاد سرلک در دیدار قبلی تیم ملی ایران برابر لبنان نتوانسته بود بازی کند و ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست.حالا حضور در دیدار مقابل سوریه آن هم به مدت ۲۴ دقیقه اعتماد به نفس میلاد سرلک را دوباره به او باز می گرداند.

سرلک مورد اعتماد اسکوچیچ

شاید یکی از دلایل افت این هافبک اصفهانی در بازی های اخیر پرسپولیس دور شدن از تیم ملی پس از مصدومیت شدید در دیدار رفت ایران و سوریه بوده باشد.میلاد سرلک حالا یکی از چهره های مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ است که می تواند عصای دست سرمربی پرسپولیس در رفسنجان باشد. موضوعی که یحیی گل محمدی نیز آن را به خوبی می داند و منتظر بازگشت هافبک خوش روحیه ای است که شاید خیلی هم مثل وحید امیری خسته نباشد.

بیشتر بخوانید:
سرلک: من با عشق به پرسپولیس پیوستم/ مقابل الهلال کار سختی داریم
سرلک: نوبت پرسپولیس است قهرمان شود/ کار ناتمام در آسیا را تمام می کنیم
توضیحات مدیر پزشکی تیم های ملی پیرامون وضعیت غلامی، پورعلی گنجی و سرلک
انتهای پیام/