عنایتی:بازی بسیار سختی مقابل فولاد خواهیم داشت

سرمربی هوادار می‌گوید فولاد تیم فوق‌العاده‌ای است و بازی بسیار بسیار سختی مقابل این تیم خواهند داشت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فولاد و هوادار فردا (جمعه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. رضا عنایتی، سرمربی هوادار که نتوانست در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کند در گفت‌وگویی ویدئویی با رسانه باشگاه درباره دلیل غیبتش در نشست خبری توضیح داد: این مشکلی است که باید رفع و رجوع شود. دوستان میزبان ما باید طوری برنامه‌ریزی کنند که ما شرمنده اصحاب رسانه نشویم چرا که ساعت پرواز ما مشخص بود. من بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم و ان‌شاءالله هماهنگی‌های لازم انجام شود تا این اتفاق تکرار نشود.

او افزود: بازی بسیار بسیار سختی مقابل فولاد خواهیم داشت. آن‌ها تیم منسجمی هستند. ما هفته گذشته تلاش زیادی کردیم که بازیکنان را ریکاوری کنیم تا آماده این بازی سخت شوند. ما می‌دانیم که فولاد تیم باشخصیت و سخت‌کوشی است و مربی‌ باتجربه‌ای دارد. جواد نکونام از دوستان خوب من است. امیدوارم هواداران

سرمربی هوادار درباره غایبان تیمش مقابل فولاد گفت: متاسفانه محمد قاضی در بازی با شهر خودرو مصدومیت داشت و هر چه تلاش کردیم به این بازی نرسید. به جز محمد محروم و مصدوم نداریم. مطمئنا تمام بازی‌ها مقابل هوادار سخت است چون تیم ما تازه به لیگ برتر آمده است. همچنین عملکرد ما انتظارات را بالا برده است. ان‌شاءالله بازی خوبی انجام دهیم. سیاست اصلی باشگاه بر مبنای ماندن تیم در لیگ برتر است و من مطمئنم این هدف رخ می‌دهد.

عنایتی ادامه داد: ما بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم و میکس جوانان و باتجربه‌ها کمک زیادی به ما می‌کند. امیدوارم با برنامه جلو برویم و چیزی که در ذهنمان است پیاده کنیم.

او در ادامه در واکنش به تمجید نکونام از هوادار بیان کرد: جواد همیشه به من لطف داشته است. جدا از این که دوستان قدیمی هستیم، ارتباط زیادی داریم و هفته‌ای یکی، دو بار با هم صحبت می‌کنیم. ما می‌توانیم راهکارهای خوبی به هم بدهیم. من مطمئنم او در مربی‌گری موفق خواهد شد. ان‌شاءالله بعد از بازی با ما بتواند به ایده‌هایش در فولاد برسد.

سرمربی هوادار درباره رقیب فردای تیمش اظهار کرد: فولاد فوق‌العاده با برنامه است. اصل باشگاه‌داری برنامه است و فولاد جزو باشگاه‌هایی است که هم امکانات و هم برنامه‌ریزی خوبی دارد. آرزو دارم که از این دست تیم‌ها در ایران بیشتر شود. الان می‌بینیم که هشت، نه باشگاه درگیر مشکلات مالی هستند که خوب نیست. ان‌شاءالله همه باشگاه‌ها در یک سطح باشند تا رقابت بیشتر شود.

بیشتر بخوانید:

عنایتی: قضیه طارمی و اسکوچیچ فقط حریفان را خوشحال کرد
عنایتی: این برد را به مرحوم پورحیدری تقدیم می کنم
عنایتی: ما مربیان باید تاوان این جوانگرایی را بدهیم

انتهای پیام/