خبرنگار فرانسوی: 400 بازیکن در نوجوانی بارها مورد تجاوز قرار گرفته اند

فرلان مندی مدافع رئال مادرید با مشت و لگد به سر یک زن ضربه زد و سپس به او تجاوز کرد.

ادعاهای خبرنگار فرانسوی رومن مولینا : 400 بازیکن فوتبال که حالا در لیگ برتر انگلیس، لیگ یک فرانسه، چمپیونشیپ و لیگ دوی فرانسه بازی می کند، در نوجوانی بارها مورد تجاوز قرار گرفته اند. درپی رسوایی پدوفیلی در آکادمی یک تیم لیگ یک فرانسه، تیم مذکور بازیکن را شستشوی مغزی داد و سپس او را به کشورش فرستادند. یک سرمربی فوتبال ملی، پس از تجاوز به یک دختر 13 ساله در خلال برگزاری یک تورنمنت لو رفت. کارفرمای این سرمربی که یک رسانه بزرگ است، او را به خاطر مسائل دیگری در 2017 اخراج کرد. این موضوع برای فرانسوی ها نگران کننده است. در این ماجرا یک شخصیت معروف و محبوب فرانسوی برای سرپوش گذاشتن روی این رسوایی دخالت داشت
وی افزود: یک بازیکن که در مالکیت اسپتزیاست، ناپدید شده است. رییس کمیته داوران کلمبیا یک پدوفیل است. در آرسنال، همه بازیکنان این تیم گاز نیتروژن اکسید استنشاق می کنند. یک بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در قاچاق مواد مخدر به کشورهای دیگر نقش داشت.فدراسیون فوتبال کنیا 16 حساب بانکی دارد که بخش مهمی از آن مخفی است .فدراسیون فوتبال سیرالئون در طول پاندمی کرونا، تست های کرونای بازیکنانش را جعل می کرد.
این خبرنگار ادامه داد: فرلان مندی مدافع رئال مادرید با مشت و لگد به سر یک زن ضربه زد و سپس به او تجاوز کرد. 80% درصد بازیکنان در فرانسه قلیان می کشند. یک بازیکن تیم ملی فرانسه، مهمانی هایی ترتیب داد که در دهان زنان مدفوع می کرد و حین انجام حرکت، فیلم می گرفت. او بعدا به یکی از آن زنانی که به دنبال شکایت رسمی بود، پیشنهاد شراکت داد.

بیشتر بخوانید:
مارسلو در پایان فصل رئال مادرید را ترک میکند
۳بازیکن بارسلونا به بازی با دینامو کیف و رئال مادرید نمی‌رسند
بنزما: الگوهای من یعنی رونالدو و زیدان هم به رئال مادرید آمدند و توپ…

انتهای پیام /