تصمیم‌گیری کمیته انضباطی در مورد والیبالیست آرژانتینی شهداب

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال می‌گوید پس از برگزاری جلسه این کمیته، وضعیت محرومیت بازیکن آرژانتینی شهداب یزد مشخص خواهد شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رفتار فدریکو پریرا بازیکن آرژانتینی تیم شهداب یزد حاشیه‌هایی را در لیگ به وجود آورده است. این بازیکن با شیطنت و تکان دادن تور موقع آبشار زدن بازیکنان حریف سعی کرده برای تیم خود امتیاز بگیرد و در روند بازی وقفه ایجاد کند.  همین مسائل باعث شده تا فدراسیون والیبال خبری مبنی بر محرومیت ستاره آرژانتینی شهداب منتشر کند.  

علی فرخی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در مورد محرومیت این بازیکن بیان کرد: او هنوز از طرف کمیته انضباطی محروم نشده و سازمان لیگ این بازیکن را تا تشکیل کمیته انضباطی محروم کرده است. جلسه کمیته انضباطی دوشنبه هفته جاری برگزار و این بازیکن دعوت می‌شود تا مقابل اعضا از خود دفاع کند. در نهایت تصمیم‌گیری می‌کنیم که چند جلسه محروم شود.

او در مورد حضور غیرقانونی تماشاگران در برخی از دیدارهای لیگ برتر گفت: این مستقیم به سازمان لیگ مربوط می‌شود و اگر تخلفی گزارش شود، قابل طرح در کمیته انضباطی است. تا الان گزارشی در این زمینه به ما واصل نشده است. شاید ما هم جسته گریخته چیزهایی شنیده باشیم اما ناظر هنوز گزارشی در مورد تخلف تیم میزبان به ما نداده است.  

فرخی در مورد عدم گزارش ناظران از تخلف برخی تیم‌ها با وجود اینکه فیلم هایی از حضور تماشاگران در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: وظیفه پیگیری این موضوع بر عهده سازمان لیگ است مگر اینکه گزارشی برای ما بیاید. اگر برای سازمان لیگ محرز شود آن ناظر را به کمیته انضباطی دعوت می‌کند. فیلم خیلی قابل استناد نیست چون ممکن است مربوط به گذشته باشد یا از زاویه خاصی تهیه شده باشد. بخاطر همین است که فدراسیون ناظر می‌فرستد. اگر ناظری به وظیفه خود عمل نکند و کوتاهی کند برای آن ناظر هم محرومیت در نظر گرفته می‌شود.  

او در مورد برخورد با اشتباهات داوری در لیگ گفت: این هم مستقیم به کمیته داوران مربوط می‌شود. اگر ناظری برخورد غیراخلاقی انجام دهد یا پرخاش کند و مسائل از این دست مستقیم به ما مربوط می‌شود اما مباحث فنی که بحث نمره دهی است به کمیته داوران مربوط است.  

بیشتر بخوانید:

خداحافظی کاپیتان تیم ملی والیبال کانادا از بازی‌های ملی
نتیجه خلاصه بازیهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال زنان
شیطینت عجیب کار دست والیبالیست خارجی داد

انتهای پیام /