شجاع خلیل زاده: هروقت بخواهند به پرسپولیس برمی‌گردم

من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم. پرسپولیس را دوست دارم و همیشه با تمام وجود برایش بازی کردم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، شجاع خلیل زاده بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی خواهم در مورد گذشته حرفی بزنم ولی من با میل خودم جدا نشدم. همه می دانند چه کسی باعث جدایی من بود و حرف زدن در این مورد بی فایده است. من عاشق پرسپولیس هستم و آنجا خانه من است. هر وقت بخواهم برمی‌گردم. پرسپولیس را دوست دارم و همیشه با تمام وجود برایش بازی کردم.

وی افزود: الان که از تیم دورم مثل یک طرفدار ۶ آتیشه برای تیم محبوبم دعا می کنم و آرزو می کنم همیشه موفق باشد. شاید باورتان نشود ولی در این ۲ سال که از پرسپولیس جدا شدم حتی یک بازی پرسپولیس را از دست ندادم و همه بازی‌ها را دنبال کردم. اگر هم بازی پرسپولیس همزمان با دیدار یا تمرین تیم خودمان بود به صورت ضبط شده بازی پرسپولیس را دیدم.

خلیل زاده در پایان گفت: این تیم فقط نیاز به حمایت دارد و اگر هواداران پشت تیم باشند شک نکنید پرسپولیس امسال هم قهرمان خواهد شد. من بازیکن الریان هستم و تا پایان فصل آینده با این تیم قرارداد دارم. طبیعی است که تمام تمرکزم روی این تیم و موفقیتش باشد. آینده را نمی شود پیش بینی کرد؛ پس باید زمان بگذرد و دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید:
صحبت های شجاع خلیل زاده ، حسین کنعانی زادگان و محسن خلیلی بعد از…
تکلیف شجاع خلیل زاده مشخص شد !
اولین گل ملی برای مرد 32 ساله تیم ملی؛ شجاع خلیل زاده بالاخره با…

انتهای پیام /