تاجر استقلالی: فیفا برای خصوصی سازی باشگاه‌ها تا پایان سال ۲۰۲۲ مهلت داده است

باید از فرهاد مجیدی حمایت کرد چون استقلال تحت هدایت او جای پیشرفت دارد به شرطی که نقاط ضعف در اسرع وقت دیده و رفع شود. برای استقلال و فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  ایمان ابراهیمی تاجر استقلالی و متقاضی خرید استقلال گفت: فیفا برای خصوصی سازی باشگاه‌ها تا پایان سال ۲۰۲۲ به فوتبال ایران مهلت داده است. اگر عزمی برای واگذاری باشد برای خرید سهام باشگاه اقدام خواهیم کرد. مطمئن باشید در صورت واگذاری تیمی خواهیم ساخت که فراتر از فوتبال آسیا باشد.به نظر بنده استقلال در بازی مقابل نساجی به دلیل تعویض‌های اشتباه ناکام ماند. این تیم پتانسیل قهرمانی دارد، اما باید در پست هافبک قبل از نیم فصل تقویت شود چه بسا در ابتدای فصل باید این امر انجام میشد.با احترام به تصمیم کادر فنی‌ اما به نظر بنده استقلال در چینش ترکیبش مشکل دارد ،بطور مثال در سمت چپ و پست هافبک! تعویض قاسمی نژاد و ژستد در بازی با نساجی اشتباه بود،چون تا قبل از این تعویض ها استقلال سوار بر بازی بود و با این ۲ تعویض‌ نساجی عملا توپ و میدان را در اختیار گرفت.

وی افزود: استقلال بازیکنان بسیار خوبی‌ دارد و مدیریت بر خلاف ادوار گذشته تمامی‌ خواسته‌های سرمربی را اجابت کرده و هواداران توقع قهرمانی دارند. تیم استقلال توسط کادر فنی‌ فعلی بسته شده، در کل به عنوان یک استقلالی این را عرض کنم که هیچ چیز جز قهرمانی برای استقلالی‌ها قابل قبول نیست و کادر فنی‌ سعی‌ کند به جای توجیه تساوی به بهره گیری مفید از نفرات موجود و تقویت استقلال بیاندیشند.

ابراهیمی گفت: استقلال با این نفرات نباید در بازی‌های ساده چشمش به دنبال دواری و پنالتی باشد و امتیاز بازی‌های آسان تر را همانند فصول قبل از دست ندهند که همین امتیاز‌ها سال هاست استقلال را از قهرمانی دور کرده است. این را نیز عنوان کنم که در صورت رفع مشکلات استقلال قطعا مدعی قهرمانی در این فصل خواهد بود. این مهم به درایت کادر فنی‌ بر میگردد. در پایان این را عرض کنم که باید از فرهاد مجیدی حمایت کرد چون استقلال تحت هدایت او جای پیشرفت دارد به شرطی که نقاط ضعف در اسرع وقت دیده و رفع شود. برای استقلال و فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید:
سرنوشت عجیب دو بازیکن جدید استقلال/ از پیراهن تیم ملی تا خط خوردن از…
استقلالی ها برای نصب تبلیغات مجوز نداشتند؟
مدافع گل‌گهر مشکلی برای‌بازی با استقلال ندارد

انتهای پیام /