واکنش پیروانی به سازمان لیگ/ بازیکنان پرسپولیس را هم ۷۲ ساعت قبل از بازی بگیرید!

سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به سازمان لیگ گفت: بازیکنان پرسپولیس را هم ۷۲ ساعت قبل از بازی بگیرید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیروانی گفت:روی صحبت من با شخص نیست و سازمان لیگ فوتبال است. ما هم تابع قانون هستیم اما نمی شود قانون را سلیقه ای اجرا کرد. من یک پرسش ساده دارم که مگر قانون نمی گوید بازیکنان ملی پوش فقط در فیفادی و ۷۲ ساعت قبل از مسابقات در اختیار تیم ملی قرار بگیرند؟ پس چرا بازیکنان پرسپولیس را خیلی زودتر در اختیار می گیرند؟ باید ۷۲ ساعت قبل از بازی های ملی بازیکنان در اختیار تیم ملی باشند.

وی ادامه داد: شما می بینید لژیونرها طبق قانون فیفا در اردوی تیم ملی حاضر شده و معمولا زودتر نمی آیند چون قانون برای همه مشخص است اما اینجا بازیکنان زودتر تحویل گرفته می شوند و از آن طرف بلافاصله وارد مسابقه رسمی باشگاهی می شوند آن هم بدون ریکاوری یا استراحت لازم!

حرف ما این است که تعامل باید دو ظرفه باشد. اتوبان یک طرفه در تعامل مفهومی ندارد. تیم ملی برای همه ما عزیز است و همه از بردهای تیم ملی خوشحالیم اما مربیان پرسپولیس و ما هم باید جوابگوی ۴۰ ، ۵۰ میلیون هوادار باشیم. همه نتایج را می بینند و توقع دارند اما این مشکلات وجود دارد. من نوعی هم اگر حرفی می زنم یا مصاحبه ای انجام می دهم خصومت شخصی با کسی ندارم بلکه پای منافع تیم پرسپولیس و هواداران پرشمارش وسط است.

بیشتر بخوانید:

غیبت ۴ مهره کلیدی صنعت نفت برابر پرسپولیس
اعلام سیدبندی لیگ قهرمانان/ پرسپولیس در سید یک
تکذیب مجدد حضور گرشاسبی در پرسپولیس

انتهای پیام/