صدری: شخصا به بیرانوند علاقه دارم و امیدوارم اختلاف‌مان را با مذاکره حل کنیم

اگر رقبای ما رقم قرارداد بازیکنان‌شان را اعلام کنند، ما هم بلافاصله اعلام می‌کنیم. خیلی از طلبکاران ادعای هواداری دارند ولی فرصتی به ما نمی‌دهند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: پس از استعفای سمیعی برای اولین‌بار در دولت جدید مقرر شد برای 3 ماه سرپرست مدیرعاملی باشم که 10-15 روز از آن مانده. سرپرستی مدیرعاملی من با مدیرعاملی هیچ تفاوتی ندارد. اینکه عده‌ای دنبال مشخص شدن مدیرعامل پرسپولیس هستند می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند. پرونده کالدرون با 100 هزار دلار بسته می‌شد؛ او حق دارد به ما اعتماد نکند

وی افزود: اگر رقبای ما رقم قرارداد بازیکنان‌شان را اعلام کنند، ما هم بلافاصله اعلام می‌کنیم. خیلی از طلبکاران ادعای هواداری دارند ولی فرصتی به ما نمی‌دهند. همیشه شرمنده گل‌محمدی هستم و یک تار موی او را با مربی خارجی عوض نمی‌کنم. 2 بار انتقال پول کالدرون برگشت خورده. آنهایی که در سطح بین‌الملل ادعای صلح دارند فکری کنند. طی چند روز آینده قطعا تأییدیه را می‌گیریم. همه تیم‌ها بیایند در تلویزیون تا همزمان قراردادها را افشا کنم.

صدری گفت: قرض‌هایی که کردیم اصلا سود ندارد و قرض‌الحسنه بوده؛ چک شخصی هم ندادیم. تا لحظه‌ای که هستم از حق پرسپولیس کوتاه نمی‌آیم. در حال نهایی کردن قرارداد با کارگزار جدید هستیم. در روز چهارشنبه خودمان تبلیغات محیطی را اجرا می‌کنیم. تلاش می‌کنیم همه هواداران‌مان بلیت را از درگاه «اوانو» خریداری کنند. از هواداران‌مان می‌خواهیم در بازی روز چهارشنبه مثل همیشه الگو باشند. روی سکوهای آزادی برچسب‌های ضدآب زدیم تا برای تیم‌های دیگر هم ماندگار باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بالا بودن قیمت بلیت‌ها؟ کجای این قیمت‌ها گران است؟! فکر نمی‌کنم این مبالغ هزینه خاصی باشد. می‌دانیم سهم‌مان از تبلیغات محیطی چقدر است ولی انقدر کم است رویم نمی‌شود بگویم. شخصا به بیرانوند علاقه دارم و امیدوارم اختلاف‌مان را با مذاکره حل کنیم. مطالبات فصل قبل را کامل پرداخت کردیم؛ در فصل جدید هم تا الان 5 درصد پرداخت کردیم. تا قبل بازی صنعت نفت قصد داریم با پرداخت 15 درصدی به بازیکنان شوک مثبت وارد کنیم.

بیشتر بخوانید:
رایزنی‌ها جواب نداد،برکناری صدری قطعی شد
صدری: جلسه خیلی خوبی را با وزیر ورزش داشتیم و از رهنمودهای وی استفاده…
صدری: بازی با صنعت نفت با حضور تماشاگران انجام می‌شود

انتهای پیام /