حمید سجادی: زندگی ما فقط پرسپولیس و استقلال نیست

حمید سجادی وزیر ورزش: زندگی ما فقط پرسپولیس و استقلال نیست. هر اقتداری که مدیرعامل بخواهد صدری دارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمید سجادی گفت:من کوچک همه شما، به عنوان وزیر ورزش و جوانان همه ایران هستم نه وزیر ورزش استقلال و پرسپولیس؛ ولی وظیفه ما این است که از این دو تیم حمایت کنیم. چون پرطرفدار هستند و همه چشم امید به موفقیت اینها بسته‌اند. ما هر دو تیم را به همراه ورزش کشور به یک چشم می بینیم.

وی ادامه داد: می‌خواهم این اطمینان را به همه بدهم که اصلاً مسائل هیأت مدیره پرسپولیس هیچ نقشی در مسائل فنی و نتیجه‌گیری تیم ندارد. چون هر اقتداری که یک مدیرعامل بخواهد آقای مجید صدری دارد و هر اختیاری بخواهد او دارد. کاملاً‌ با هم هماهنگ هستیم و در آخرین جلسه‌ای که در خدمت ایشان بودم به او گفتم که به من نظر بدهید. مثل زمانی که با استعفای مدیرعامل قبلی موافقت کردید بنده مخالف بودم اما هیأت مدیره موافقت کرد. هیأت مدیره از من خواهش کرد که استعفای مدیرعامل قبلی را بپذیرم. به زور که نمی‌شود من مقابل هیأت مدیره بایستم.

وقتی شما می‌گویید با استعفای صدری موافقت کنید، بنده می‌گویم چشم. هیأت مدیره باید فکر کند و جایگزین مدیرعامل قبلی را به من نظر بدهد. آنها شور کردند و به من گفتند که آقای صدری به مدت سه ماه سرپرست باشد. الان هم در فکر این هستیم که هیأت مدیره را تقویت کنیم. در هیأت مدیره هم امکان تغییر هست هم تقویت. من از هیأت مدیره خواهش کردم خودشان فکر کنند در مورد مدیرعامل به من ایده بدهند.

بیشتر بخوانید:

حضور احتمالی سجادی در بازی ایران و سوریه
حمید سجادی: بازی‌های تدارکاتی تیم ملی در جزیره کیش برگزار شود
سجادی: ما هیچ تبعیضی بین استقلال و پرسپولیس قائل نیستیم

انتهای پیام/