سکوت زهره کودایی شکست؛ واکنش به اقدام غیراخلاقی اردنی‌ها

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران به ادعاهای اردنی‌ها و تهمت‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، هر چند نزدیک به دو ماه از رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ که با نخستین صعود تیم ملی زنان ایران به جام ملت‌ها همراه شد، اما اردنی‌ها در روزهای گذشته فرافکنی بزرگی را در فضای مجازی به راه انداختند و با اقدامی غیراخلاقی علیه دروازه‌بان ایران، نامه‌ای به AFC تنظیم کرده بودند.
اقدامی که باعث شد تا در سطح بین‌المللی واکنش‌های تندی به این اقدام اردنی‌ها صورت پذیرد اما در این بین زهره کودایی سنگربان شماره یک تیم ملی فوتبال زنان که مورد اتهام قرار گرفته بود، سکوت کرد و با انگیزه بیشتر تمرینات خود را دنبال کرد. حالا با گذشته یک هفته از این اتفاقات، کودایی در صفحه اینستاگرامی خود پیامی را برای مردم ایران نوشته و در آن از حمایت‌شان قدردانی کرده است. زهره کودایی که در پیام اینستاگرامی خود نوشت:
من “زهره کودایی” دختر ایران زمین
با جان و دلم و قلبی شکسته از همه شما عزیزان، چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور که در روزهای سخت همراهم بودید ، کمال تشکر را دارم!
امیدوارم فرزند شایسته ای برای وطنم ایران باشم، تا با افتخارآفرینی های زیاد برای بالا نگهداشتن پرچم کشورم، دل شما هوادارن فوتبال بانوان را شاد کنم.
فرزند کوچک ایران : زهره کودایی

بیشتر بخوانید:

شکایت فدراسیون فوتبال ایران علیه فدراسیون اردن
بیانیه‌ی رسمی فدراسیون فوتبال اردن درباره شکایت از بازیکن تیم زنان ایران
دروازه‌بان‌ زنان ایران از اردنی‌ها شکایت میکند

انتهای پیام/