خلعتبری: آنالیز کرده بودیم و توانستیم خواسته‌های نویدکیا را در زمین پیاده کنیم

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: تا زمانی که بتوانم بازی خواهم کرد، اما اینکه چقدر بازی کنم تصمیم کادر فنی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا خلعتبری پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نساجی در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. نساجی تیم خوبی است و می‌دانستیم که در بازی امروز فوتبال خوبی ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: آنها را آنالیز کرده بودیم و توانستیم خواسته‌های نویدکیا را در زمین پیاده کنیم. مستحق کسب 3 امتیاز بودیم، اما نساجی هم بازیکنان خیلی خوبی دارد و امیدوارم در ادامه راه هم موفق باشد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که تا چه زمانی بازی خواهد کرد، گفت: من تا زمانی که بتوانم بازی می‌کنم. اینکه چقدر بازی کنم تصمیم کادر فنی است و به آن احترام می‌گذارم. در کنار تیم هستم تا ان شالله امسال یک قهرمانی به قهرمانی‌های سپاهان اضافه کنیم. هر زمانی که بازی کنم با تمام وجود این کار را خواهم کرد. نفرات خیلی خوبی داریم و امیدوارم با قهرمانی فصل را تمام کنیم.

خلعتبری عنوان کرد: هنوز مدعیان لیگ مشخص نشده‌اند چون هفته‌های زیادی نگذشته‌ است. حداقل باید تا نیم فصل صبر کرد تا شرایط تیم‌ها مشخص شود. استقلال و پرسپولیس و فولاد و… شرایط خیلی خوبی دارند، اما تا نیم فصل مدعیان خودشان را جدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
محمدرضا خلعتبری : تراکتور با سرمربی جدیدش مرموز و ناشناخته است
خلعتبری: رقابت قهرمانی فقط بین سپاهان و پرسپولیس نیست
خلعتبری: فوتبال قابل پیش بینی نیست اما تمام تلاشمان را برای موفقیت به کار…

انتهای پیام /