خبر خوشی در راه است؟

رئیس سازمان صداوسیما در واکنش به احتمال بازگشت فردوسی‌پور به تلویزیون گفت: هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره مند خواهیم شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به سوالی درباره بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون گفت: تلویزیون ترکیبی از فکر و ایده و هنر و زیبایی و ظرفیت‌های انسانی است که در قالب‌های مختلف هنرمند هنرپیشه و مجری و عوامل دیگر از سرمایه‌های سازمان هستند و از هر کدام باید به بهترین شکل ممکن استفاده کرد که این پازل زیبا شکل بگیرد هیچ ظرفیتی را در دوره جدید هدر نمی‌دهیم و از تمام ظرفیت‌ها تا حد امکان صیانت می‌کنیم و بهره مند خواهیم شد.

در موارد مشخصی که اسم بردید قبلا هم‌گفته بودم تمام سرمایه‌های انسانی ما برای ما ارزشمند هستند و جایشان در رسانه ملی همیشه باز خواهد بود. اما اینکه در دوره تحولی جدید در ارتباط با چهره‌ها چه خواهیم کرد امیدواریم بتوانیم صیانت بهتری از چهره‌ها انجام دهیم. فرهنگ مردم داشته و سرمایه مردم است که در دست ما امانت است و باید حداکثر دقت را در وفای به این امانت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید :
رییس صداوسیما موضع خود در مورد بازگشت فردوسی پور تکرار کرد
عادل فردوسی پور برای بازگشت به شبکه ۳ چه شرطی گذاشته است
فردوسی پور: چه بهتر که کی روش سرمربی عراق نشد!


انتهای پیام/