محمدرضا مدنی: دوجین بازیکن جدید استقلال به هیچ دردی نمی‌خورند

دوجین بازیکن جدید استقلال به هیچ دردی نمی‌خورند، خوش‎ به ‎حال ژستد ۱۴ میلیارد گرفته توپ خراب کند. ژستد در حد لیگ محلات هم نیست.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمدرضا مدنی، پیشکسوت استقلال گفت:رفتند دوجین بازیکن آورده اند که هیچکدام از آنها دردی از استقلال را دوا نمی‌کند. درد استقلال با یکی دو بازیکن خوب درمان‌ نمیشود. فوتبال یک ورزش گروهی است. اگر ۲ یا ۳ تا بازیکن خوب هم به این تیم بیایند باز هم تیم لنگ میزند و در مسابقات به مشکل می‌خورد. خیلی از این نفرات تازه وارد اصلاً در حد تیم استقلال نیستند.

باز هم صد رحمت به آن بازیکن سیاه‎پوست که لااقل درون زمین دوندگی می کند و چهار تا توپ می‌گیرد و پاس می‌دهد. آن یکی ژستد که می گویند ۱۴ میلیارد هم پول گرفته هیچ حرکتی نمی کند. آخر من نمی‌دانم این پول را از کجا آورده اند که به این بازیکن دادند که یک لگد به توپ نمیزند.

۴ مساوی یعنی ۳ باخت! تیمی که سه بار پشت سر هم ببازد از همه رقبایش عقب می ماند. آخر فرهاد جان! تو آمده‌ای در استقلال آرزوهایت را برآورده کنی لااقل بازیکنانی را می آوردی که به درد استقلال بخورد. من مطمئنم فرهاد مجیدی دلسوز استقلال است اما متاسفانه تجربه کافی را ندارد.

یک تیم اماراتی ۶۰ میلیارد بابت قائدی پول داد اینها هم به خاطر پول آن بچه را فرستادند دبی. چرا؟ چون به پولش نیاز داشتند، اما چه کسی را جایش آوردند؟ این بنده خدا! شاید هفت سال پیش دو گل به لیورپول زده باشد ولی الان در حد یک تیم محلی هم نیست چه برسد لیگ برتر ایران.

بیشتر بخوانید:

عزیزی خادم در دیدار با همتای اماراتی: فلسفه فوتبال باید از سیاست دور باشد
یک توافق مهم؛حساب‌های بانکی استقلال رفع توقیف می‌شود
به زودی؛ رفع توقیف حساب‌های بانکی استقلال

انتهای پیام/