ترکیب تیم دختران و پسران کاراته ایران مشخص شد

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، این رقابتها در دو بخش دختران و پسران به صورت مجزا و دو سالن تختی و شهید کبکانیان تهران امروز چهارشنبه اول اسفندماه برگزار شد که در پایان در ترکیب تیم های اعزامی به این دوره از رقابتها در دو معرفی شد. 

بر همین اساس در رده سنی نوجوانان در کاتا انفرادی زینب السادات حسینی از تهران، در وزن ۴۷- کیلوگرم، زهرا علیزاده از تهران، در وزن ۵۴- کیلوگرم آتوسا گلشادنژاد از کرمانشاه و در وزن ۵۴+کیلوگرم نسترن عابدی از تهران جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کردند. 

در رده سنی جوانان نیز حدیثه جمال در کاتا انفرادی، ملیکا عزتی، زینب السادات حسینی و سپیده امینی از تهران در کاتای تیمی، معصومه محسنیان از مازندران در وزن ۴۸- کیلوگرم، سوده خلیلی از مازندران وزن ۵۳- کیلوگرم،  مبینا حیدری از تهران در وزن ۵۹-کیلوگرم و  لیلا برجعلی از قزوین وزن ۵۹+کیلوگرم به ترکیب اصلی تیم ملی رسیدند. 

همچنین در رده سنی زیر ۲۱ سال و در کاتا انفرادی فاطمه صادقی از تهران، سارا بهمنیار از گیلان در وزن۵۰- کیلوگرم، فاطمه سعادتی از تهران در وزن ۵۵- کیلوگرم، ملیکا احدی از تهران در وزن ۶۱- کیلوگرم، شقایق و شبنم واحدی از تهران در دو وزن ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام خواهند شد. 

اما در بخش پسران و رده سنی نوجوانان در کاتا انفرادی متین زارع از تهران، در وزن ۵۲- کیلوگرم مرتضی کریمی از البرز، وزن ۵۷- کیلوگرم معراج محمدی از قزوین، در وزن ۶۳-کیلوگرم شایان بوالحسنی از مرکزی، در وزن ۷۰-کیلوگرم سهیل میدان رو از آذربایجان غربی و در وزن۷۰+ کیلوگرم  طاها حسینی از مازندران راهی ترکیب اصلی شدند. 

در رده سنی جوانان و در بخش کاتا انفرادی احمدرضا محمودی از تهران، در کاتای تیمی تیم کرمان(مهدی رضایی، پویا حبیبی و محمدمهدی شجاعی)، در وزن ۵۵- کیلوگرم، پوریا اقدسی از البرز
در وزن ۶۱- کیلوگرمعلیرضا فرجی از مازندران، در وزن ۶۸-کیلوگرم علیرضا حیدری از مرکزی، در وزن ۷۶-کیلوگرم امیرحسین بیگدلی از قزوین و در وزن۷۶+ کیلوگرم نیما مرادی از اصفهان جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کردند. 

ضمن اینکه امیریزدان تدین از تهران در کاتای انفرادی، جواد رنجبر از گیلان در وزن ۵۵- کیلوگرم،   محمدطاها عبدالهی از مازندران در وزن ۶۰- کیلوگرم، علی رحیمی در وزن ۶۷- کیلوگرم، میلاد بهمنی در وزن ۷- کیلوگرم، باربد صداقت در وزن ۸۴- کیلوگرم و مجیئ نیکوهمت در وزن ۸۴+ کیلوگرم در رده سنی زیر ۲۱ به مالزی اعزام می شوند. 

با مشخص شدن نفرات، کاراته کاها از امشب وارد اولین مرحله اردوی آماده سازی شدند.

مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال ۶ تا۸ اردیبهشت ماه در کوتاکینبالا مالزی برگزار می شود. 

منبع: مهر