سولدو:‌ فولاد تیم خوب و منسجمی است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: فولاد تیم خوب و منسجمی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، زونیمیر سولدو پس از تساوی بدون گل تراکتور مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: به اهواز آمدیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. فولاد تیم خوب و منسجمی است و در تمام خطوط بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آنالیز خوبی از فولاد داشته و برای این بازی هم برنامه خاص خود را داشتیم. باید از همه بچه‌های تیم برای به نمایش گذاشتن این مسابقه خوب تشکر کنم.

وی افزود: مقداری وسط زمین مشکل داریم اما به این موضوع مشرف هستم. مدت کوتاهی است که در تراکتور کار می‌کنم و به مرور این زمان این مشکل را برطرف خواهیم کرد. خیلی برای من این موضوع مهم است. تراکتور بازی‌ها را خوب شروع نکرده بود اما تلاش می  کنیم برای خط دفاعی انسجام به وجود بیاوریم تا براساس آن سایر خطوط تیم را هم ترمیم کنیم.

سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد:  باید قبول کنیم تراکتور نسبت به شروع کارمان در حال حاضر خیلی بهتر بازی می‌کند و امیدوارم این روند رو به رشد را بهتر کنیم تا تراکتور در تمام جهات پیشرفت کند اما زمان کمی در اختیار داریم. خوشحال هستم در این مدتی که با تیم کار کردم، تمرکز خوبی داشتیم و بازیکنانم توانستند تمام نکاتی که در تمرین به آنها گفتم در زمین پیاده کنند.

بیشتر بخوانید:

خطیبی: یکی از بهترین بازیهای ما بود/فشار روی داوران زیاد است/…
تارتار:بازی زیبایی انجام نشد/ VAR بیاید مربیان دیگر ادعایی ندارند
میثاقیان:در هفته‌های آینده پدیده بهتر می شود/در بازی با فجرشانس نیاوردیم

انتهای پیام/