محمد نوازی:نتیجه دربی ربطی به مسابقات قبلی ندارد

محمد نوازی پیشکسوت استقلال درباره دربی صحبت کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد نوازی پیشکسوت استقلال درباره دربی گفت: دربی یک بازی سنتی و سخت است که هر تیمی در آن آرامش بیشتری داشته باشد به گل دست خواهد یافت و برنده می‌شود. نتیجه دربی هم ربطی به مسابقات قبلی ندارد.

بازیکن استقلال باید بداند وقتی پیراهن این تیم را می‌پوشد باید خودش را برای استقلال بکشد تا نتیجه بگیرد. وظیفه ما هواداران و پیشکسوتان این است که از تیم حمایت کنیم و اگر انتقادی وجود دارد مطرح ‌کنیم. ولی وظیفه بازیکن این است که تحت هر شرایطی خودش را برای موفقیت استقلال بکشد. هرچند امروز افرادی که از ما سابقه کمتری دارند داخل باشگاه هستند ولی وظیفه من به عنوان یک پیشکسوت این است که از تیم استقلال حمایت کنم. قطعاً این یکدلی و همبستگی انرژی مثبتی به تیم می‌دهد.

امیر قلعه نویی حرف خیلی خوبی می‌زند و می‌گوید گره کار ما مربیان بسته به مچ پای بازیکنان است. اگر یک بغل پا را درست بزنند و توپ گل شود همه به به و چه چه می‌کنند و اگر بازیکن توپ را خراب کنند همه چیز سرمربی آوار می‌شود. به هر حال اگر همین ژستد که هفت سال پیش به لیورپول گل زده روی فرم نیست و نمی‌تواند گل بزند ضررش را اول استقلال و بعد مربیانش می‌خورند. امیدوارم در دربی بهترین اتفاقات برای استقلال رقم بخورد.

بیشتر بخوانید:

بهزاد غلامپور: برای دربی از خارج داور بیاورید
آل‌کثیر: امیدوارم مشکلات‌مان قبل از دربی حل شود
شیری: این 3 امتیاز قبل از دربی خیلی برای ما مهم بود

انتهای پیام/