منصور رشیدی: فرگوسن‌‎های وطنی ساکت شوند تا تمرکز آقا فرهاد به هم نخورد

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال: فرگوسن‌‎های وطنی ساکت شوند تا تمرکز آقا فرهاد به هم نخورد، کاش با پول ژستد و یامگا ۵۰۰ کانتینر برای کودکان محروم می‌خریدید.

منصور رشیدی، پیشکسوت استقلال گفت: وقتی سرمربی استقلال باطعنه حرف می‌زند و مارا فرگوسن وطنی می‌خواند یعنی هیچ کس حرف نزند. چنین چیزی هیچ شباهتی به دموکراسی ندارد. دموکراسی واقعی یعنی اینکه ما حرفمان را بزنیم. اگر استقلال ۵ بازی مساوی کرده لابد ما مقصریم. اتفاقا در این مدت که همه پیشکسوتان از تیم حمایت می‌کنند.

وی افزود: فرگوسن‌ها ساکت شوند مجیدی تیم را قهرمان می‌کند؟ بگذارید فرهاد مجیدی ما را فرگوسن وطنی خطاب کند. باید به مجیدی گفت که تو کار خودت را انجام بده و به جای اینکه برای استقلال حاشیه درست کنی به فکر پنج مساوی پشت سر هم تیمت باش. برو و مشکل گلزنی خارجی‌هایت را برطرف کن.

واقعاً استقلال ۲۲ میلیاردش را دور ریخته، پولش را هدر داده و آن را حیف و میل کرده است. به خدا با ۲۲ میلیارد تومان می‌توان در ۱۰ استان محروم کشور ۵۰۰ کانتینر خرید تا بچه‌هایی که روی سنگ می‌نشینند و درس می‌خوانند لااقل زیر سقف باشند و آفتاب و باران به سرشان نخورد. ۲۲ میلیارد تومان به این دو بازیکن به درد نخور داده‌اند که اصلاً در حد لیگ برتر ایران نیستند.

بیشتر بخوانید:

روزنامه استقلال 15 آذر1400
فابیو جانواریو: همیشه پیگیر نتایج استقلال هستم
کنایه باشگاه پرسپولیس به استقلالی ها در مورد اشتباهات داوری

انتهای پیام/