صیادمنش: فعلاً به چیزی جز زوریا فکر نمی‌کنم

صیادمنش: دنبال پیشرفتم اما مشکلی با بازگشت ندارم، فعلاً به چیزی جز زوریا فکر نمی‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صیادمنش اظهار داشت:قطعاً در فصل نقل و انتقالات زمستانی بهترین تصمیم را برای آینده‌ام خواهم گرفت تا اتفاقات خوبی برایم رقم بخورد.

شکر خدا شرایط تیم ما خوب است و در حال حاضر در رده چهارم جدول قرار داریم. این جایگاه برای تیمی که تقریباً نصف بیشتر بازیکنانش در فصل نقل و انتقالات تغییر کردند جایگاه مطلوبی محسوب می‌شود که این به انگیزه و تلاش همه اعضای تیم بر می گردد.

وی افزود: من همه تلاشم را می کنم و دوست دارم گل بزنم اما به هر حال مدافعان حریف با شناخت قبلی از بازیکنان تیم ما به میدان می‌آیند و این تا حدی کار را برای ما دشوار می‌کند.

تمام تمرکزم را روی مسابقات پیش رو گذاشته ام. چون می دانم هر چه بیشتر در رقابت‌ها بدرخشم به نفع خودم است.

من دنبال پیشرفت کردنم. قطعاً چون قبلا در ترکیه بازی کردم و شرایط آنجا را می دانم دوست دارم از اوکراین به ‌لیگهای بهتر اروپایی بروم اما اگر هم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که به سوپرلیگ ترکیه و فنرباغچه برگردم هم مشکلی نیست و می روم و دوباره تلاش می کنم تا این بار از فنرباغچه به یک تیم خوبتر منتقل شوم.

به هر حال فنرباغچه جزو تیم‌های پرطرفدار و شناخته شده لیگ ترکیه محسوب می شود که خیلی‌ها آرزو دارند در این تیم عضویت داشته باشند. همه چیز به آینده بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

صیادمنش بهترین بازیکن ماه زوریا شد +عکس
صیادمنش و زاهدی نامزد بهترین بازیکن ماه زوریا + عکس
علت بازگشت صیادمنش به فنرباغچه چه بود

انتهای پیام/