حسین عبدی: گل محمدی به نصیحت کاپلو گوش کند/ تفاوتی بین تیم ته جدولی و پرسپولیس ندیدم

حسین عبدی، پیشکسوت پرسپولیس: گل محمدی به نصیحت کاپلو گوش کند. تفاوتی بین تیم ته جدولی و پرسپولیس ندیدم! دو گل خوردن از هوادار ربطی به مشکل مدیریتی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حسین عبدی اظهار کرد: مشکل اصلی که به نظرم یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس نتوانسته هنوز حل کند پرسینگ حریفان است. به جرأت می‌گویم در نیمه اول تفاوتی بین تیم ته جدولی هوادار و تیم مدعی پرسپولیس ندیدم! به نظرم شانس با پرسپولیس یار بود که مقابل این تیم به تساوی رسید.

فابیو کاپلو در کلاس مربیگری به ما می‌گفت در کوچه و خیابان حرف مردم عادی را هم بشنوید. اگر درست بود بردارید و استفاده کنید چون ممکن است مردم معمولی هم چیزهایی را ببینند که شما مربیان نمی‌بینید. باید گوش‌های تیزی داشته باشید و همه چیز را بشنوید. حرف‌های به درد نخور را هم دور بریزید.

حالا به نظرم یحیی گل محمدی نیز باید بداند در چه شرایطی کار می‌کند و همه این مسائل منفی را از ذهن خود دور کرده و تمام تمرکزش را معطوف به کار فنی کند. این پرسپولیس نباید با پرس مهاجمان حریف از جلو مات و مبهوت شود.

اگر پرسپولیس استراتژی مناسبی برای این ضد تاکتیک حریفان داشته باشد و بتواند با تمرینات ویژه پاس‌های عمقی بیشتری بدهد و از فضای به وجود آمده پرس مهاجمان حریف با خط میانی و دفاع تیم‌های مقابل استفاده کند قطعا موفق خواهد شد.

مگر همین مدیریت قرارداد یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس را تمدید نکرده است؟ مگر طلب‌های پارسال را تسویه نکرده یا اینکه امکانات شامل زمین، هتل، پرواز یا موارد مورد نیاز دیگر را فراهم نمی‌کند؟ مشکلات مدیریتی همیشه بوده است.

بیشتر بخوانید:

ناظر دیدار پرسپولیس و هوادار: عنایتی قانون را نمی دانست/ جلوگیری از بازی باقری…
انتقاد تند حسین کلانی/ عزت و آبروی ۵۰ میلیون پرسپولیسی به بازی گرفته شد
کلهر: اشتباهات فردی باعث شد پرسپولیس گل بخورد

انتهای پیام/