ورزشگاه تختی تهران به تیم لیگ برتری رسید

طبق اعلام هیئت فوتبال تهران از این پس ورزشگاه تختی تهران در اختیار تیم فوتبال هوادار قرار رگفت.

 به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حبیب الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال تهران در واکنش به این موضوع که برای تهران خوب نیست که تیم‌ها به دلیل نبود زمین مناسب در شهر‌های دیگر بازی کنند، اظهار داشت: قطعا همین طور است. امکانات سخت‌افزاری ما باید به نحوی باشند که همه تیم‌های لیگ برتری در تهران مسابقه بدهند. همان طور که پریچهره، مدیرکل ورزش استان تهران در جلسه تاکید کرد، قرار است چمن ورزشگاه تختی ترمیم شده و تا نیم‌فصل در اختیار مسابقات لیگ برتر و به ویژه باشگاه هوادار قرار گیرد. بازی‌های تیم پیکان هم در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهند شد.

شرایط کرونایی برنامه ریزی ما ر ا مختل کرده است

رئیس هیئت فوتبال تهران در خصوص تمرین تیم‌های شهرستانی در زمین‌های تهران و ابراز گلایه تیم‌های تهرانی از این موضوع، بیان کرد: قطعا باید طوری برنامه ریزی شود که این زمین‌ها بیشتر در اختیار تیم‌های تهرانی قرار بگیرند. استان‌های دیگر هم زمین مناسب دارند، اما تیم‌ها بیشتر اردو‌های خود را در تهران برگزار می‌کنند. بعضی از تیم‌ها هم مثل نساجی مازندران و خوشه طلایی ساوه با مشکل زمین رو به رو هستند و از ما درخواست کرده اند که بازی‌های خود را در تهران برگزار کنند.

شیرازی در پاسخ به این سوال که شرایط فوتبال استان تهران را چطور ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز در جلسه مجمع عمومی گفتم که شرایط کرونایی در ۲ سال اخیر برنامه ریزی‌های ما را مختل کرد. ما لیگ را هر سال بعد از ماه مبارک رمضان شروع می‌کردیم، اما امسال از مهر ماه آغاز شد. در سال گذشته هم لیگ را به صورت تک بازی برگزار کردیم، زیرا نمی‌خواستیم ورزشکاران آسیب ببینند. در آینده تلاش می‌شود که مسابقات به صورت استاندارد برگزار شوند و باید با توجه به طرح حرفه‌ای‌گری ملاحظاتی داشته باشیم. به هر حال بیشتر تیم‌ها راضی بودند و فکر می‌کنم فوتبال پایتخت روند رو به رشدی دارد.

بیشتر بخوانید:
تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای مهدی تاج درمورد عادل فردوسی پور
محاکمه مهدی تاج توسط مسئولان و منتقدان در برنامه تلویزیونی
مناظره مهدی تاج با مجری فوتبال برتر در مورد قرارداد ویلموتس(متن کامل )

انتهای پیام/