مرتضی فنونی زاده: اراده‌ای در کار است پرسپولیس قهرمان نشود

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پایان لیگ بیست و یکم را اعلام کنید!فینال بین سپاهان و استقلال بگذارید و جام بدهید وبازی‌های غیرقانونی یامگا و ژستد را هم ۳ بر صفر کنید،اراده‌ای در کار است پرسپولیس قهرمان نشود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، مرتضی فنونی زاده گفت : همه بازی‌های باقی مانده را ۳ بر صفر کرده و یک فینال بین سپاهان و استقلال برگزار کنند و جام را به یکی از این دو تیم بدهند و خلاص! پرسپولیس ۵ سال جنگید و عرق ریخت تا به جام رسید نه اینکه با امتیازات الکی و این جوری بخواهد قهرمان شود.

چرا فدراسیون که این قدر قاطع است بازی‌هایی که ژستد و یامگا غیرقانونی برای استقلال به زمین رفتند را ۳ بر صفر به سود حریفان نمی‌کند؟ تخلف، تخلف است دیگر! نمی‌شود با دو تخلف مشابه برخوردی متفاوت داشت.

وی افزود: اگر گل گهر سیرجان تخلف کرده، استقلال هم در مورد بازی دادن غیر قانونی به بازیکنان خارجی خود مرتکب خلاف شده است. از آن گذشته تکلیف روابط بین الملل فدراسیون فوتبال چیست؟ آنها هم ۳ بر صفر بازنده می‌شوند؟!

متأسفانه به نظر می‌رسد اراده ای در کار است که پرسپولیس قهرمان نشود و همان طور که گفتم برگزاری ادامه مسابقات بیهوده و بی دلیل است. جام را دوستان به یکی از تیم‌های مورد نظر خودشان بدهند و همین جا پایان لیگ بیست و یکم را اعلام کنند!

بیشتر بخوانید:

تمرین امروز پرسپولیس تعطیل شد
کلهر:اشتباهات فردی در پرسپولیس در حال زیاد شدن است
پنجعلی: پیروزی مقابل پیکان، پرسپولیس را در بین مدعیان نگه داشت

انتهای پیام/