سیدجلال حسینی: تاریخ باشگاه پرسپولیس را با جوهر غیرت و تعصب نوشته اند

در دوران کودکی طرفدار آث میلان فابیو کاپلو بودم. تیمی که در آن مالدینی تکل می زد، کاستاکورتا و باره سی تکل می زدند و مارسل دسایی هم تکل می زد و همه می جنگیدند برای یک هدف که قهرمانی بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سید جلال حسینی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درحین بازی با پیمان کمک داور بازی اعتقاد داشت پنالتی نبود اما چه فایده ای دارد الان من حرفی بزنم؟ آیا آن پنالتی بر می گردد؟ دوای درد داوری ما فقط و فقط کمک داور ویدئویی است. برای فوتبال ما زشت است که همه کشورهای همسایه سیستم VAR دارند. بازیکنان لطف دارند اما من هرگز خودم را الگو نمی دانم. خودم هنوز مشغول یادگیری هستم اما چیزی که در زمین رعایت می کنم و به خاطر دارم این است که پدر دو فرزند هستم. می دانم فرزندانم من را نگاه می کنند و باید درست رفتار کنم.

وی افزود: در دوران کودکی طرفدار آث میلان فابیو کاپلو بودم. تیمی که در آن مالدینی تکل می زد، کاستاکورتا و باره سی تکل می زدند و مارسل دسایی هم تکل می زد و همه می جنگیدند برای یک هدف که قهرمانی بود. رأی گل‌گهر به کمیته استیناف رفته و همه منتظر نتیجه آن و تصمیم استیناف هستند اما این موضوعی است که باشگاه باید پیگیر آن باشد. من بازیکن باید تمرکزم داخل مستطیل سبز باشد. اینکه این رأی درست است یا نیست یا در نهایت چه تصمیمی باید اتخاذ شود بر عهده مسئولان امر است.

حسینی در پایان گفت: من همیشه می گویم سال یا فصل سختی پیش رو داریم اما این مرتبه واقعا می گویم لیگ کاملا متفاوتی خواهیم داشت. باید قوی باشیم و مبارزه کنیم چون تاریخ باشگاه پرسپولیس را با جوهر غیرت و تعصب نوشته اند. پرسپولیس دارای قدمت زیادی است و بزرگانی درآن توپ زده اند که اهل جنگیدن و مبارزه کردن بوده اند.

بیشتر بخوانید: