سمیعی : می خواهند کمیته استیناف را درپرونده گل گهر تحت فشار بگذارند

رای پرونده بازیکن گل گهر به تازگی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده است و این رای می‌تواند توسط کمیته استیناف شکسته شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: رای پرونده بازیکن گل گهر به تازگی توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شده است و این رای می‌تواند توسط کمیته استیناف شکسته شود. این چه رویه‌ای است که افراد رای دهنده تحت فشار گذاشته می شوند. طبق ماده ۲۲ مقررات انضباطی فیفا نیز بازیکنی که شرایط بازیکن مجاز بودن را ندارد، اگر در یک بازی حضور داشته باشد؛ بازیکن غیرمجاز محسوب می‌شود و تیم استفاده کننده از این بازیکن بازنده اعلام و جریمه مالی نیز می‌شود.

وی افزود: طبق قوانین فدراسیون فوتبال بازیکنان آفریقایی باید دارای حداقل چهار بازی ملی باشند. وقتی بازیکنی فاقد این شرایط است، آیا باید به صراحت این قانون را نقض کرد؟ آیا می‌دانستید برگه‌ای که گل گهر به دپارتمان بین الملل ارائه کرده، به کدام ایمیل ارسال شده و پاسخ را دریافت کرده است؟ آیا به ایمیل فدراسیون گابن ارسال شده است؟ طبق قوانین فدراسیون فوتبال ماده ۶۱ بند الف بازیکنی که مطابق مقررات نقل و انتقالات و دستورالعمل اجرایی آن ثبت نام نشده باشد، بازیکن غیرمجاز تلقی می‌شود و این که گل گهر سهوا یا عمدا در ثبت نام این بازیکن نقش داشته است نیز تاثیری روی غیر مجاز بودن این بازیکن ندارد.

بیشتر بخوانید:
مهاجم اسبق استقلال به نساجی پیوست
وحید قلیچ: باز هم یک پرسپولیسی آبروی استقلال را خرید
روشن: اکثر بازیکنان استقلال بلد نیستند خوب ضربه بزنند

انتهایپیام /