سهرابی: با این وضع داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سوال می‌رود

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، میر معصوم سهرابی درباره عملکرد داور دیدار روز گذشته تراکتور مقابل مس رفسنجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: متأسفانه روز بازی تراکتور با مس رفسنجان در جام حذفی، کمک داور دوم را به یکباره عوض کردند که همان کمک داور، موقعیت مسلم گلزنی بازیکن ما را به ناحق آفساید اعلام کرد. همچنین در صحنه‌ای دیگر، داور خطای پنالتی را ضربه ایستگاهی بیرون از محوطه جریمه تشخیص داد.پیش از دیدار تراکتور با آلومینیوم اراک، تیم داوری روز بازی عوض شد که تصمیم اشتباه داور همان بازی سه امتیاز را از ما گرفت. بر اساس نظر کارشناسان داوری، تراکتور در بازی‌ با آلومینیوم اراک، مس رفسنجان در لیگ برتر و مس رفسنجان در جام حذفی به دلیل اشتباهات داوری نتایج را واگذار کرده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با انتقاد از وضعیت داوری فوتبال کشور، خاطرنشان کرد: با این وضع داوری اعتبار لیگ برتر ایران زیر سوال می‌رود. مگر فوتبال محلات است که شب بازی داور یا کمک داور عوض کنند؟ اکنون هواداران میلیونی ما معترض هستند و حق هم دارند. چرا پاسخگوی آنان نیستید؟ چه کسی امتیازاتی که به ناحق از ما گرفته شده را پس می‌دهد؟

وی ادامه داد:کاش رئیس دپارتمان داوری حضور فیزیکی در محل کارش داشته باشد و به جای توجیه و پاک کردن صورت مسئله، فکری به حال وضعیت داوری فوتبال کشورمان کند. نبود VAR را بهانه‌‌ای برای توجیه ضعف داوران قرار داده‌اند. بارها با کامرانی‌فر تماس گرفته و در خصوص وضعیت اسف‌بار داوری صحبت ‌کرده‌ایم، ولی ترتیب اثری داده‌ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:
میرمعصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور می‌شود
سهرابی: قنبری بی اخلاقی کرده و مجازات می شود
سهرابی : قرار نبود جشن بگیریم اما مجبور شدیم

انتهای پیام /