سجادی همچنان در انتخاب مدیر پرسپولیس و معاون خودش ناکام مانده است

یکی از مسئولیت‌های مهم سجادی بعد از انتخابش به‌عنوان وزیر ورزش، انتخاب اعضای مدیریتی برای دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سجادی با آگاهی از ضعف مدیریت آبی‌ها در چند ساله گذشته در کمتر از یک ماه مصطفی آجرلو را به‌عنوان مدیرعامل استقلال بر بدنه مدیریتی این باشگاه جا زد.

11 روز بعد از انتخاب سجادی به‌عنوان وزیر ورزش با استعفای جعفر سمیعی، مدیرعامل پرسپولیس موافقت و دو روز بعد مجید صدری به‌عنوان سرپرست موقت قرمزها انتخاب شد‌. صدری انتخاب محبوب هواداران پرسپولیس نبود و باعث نارضایتی هواداران شد که در فضای مجازی و قرار و مدار گاه و بیگاه برای تجمع در مقابل وزارتخانه نارضایتی‌شان را ابراز می‌کردند.

مشکلات مالی و پنجره بسته و توریست شدن دو بازیکن تاجیک کار را به جایی رساند که سرمربی پرسپولیس در مصاحبه‌ای خواهان تعیین‌تکلیف درخصوص وضع مدیریتی این باشگاه باشد اما درخواست گل‌محمدی با واکنش عجیب وزیر ورزش همراه بود! سجادی از یحیی خواست به کار فنی خود بپردازد و ضعف مسائل فنی به مدیر نداشتن این باشگاه ربطی ندارد.

سجادی در ادامه وعده‌هایش درخصوص انتخاب کادر مدیریتی پرسپولیس در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد پس از دربی تکلیف مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره قرمزها مشخص می‌شود اما این اتفاق بازهم رخ نداد. وی ترجیح می‌دهد دیگر خودش هم مستقیما در این باره صحبتی نکند و نزدیکانش را جلو بفرستد.

نمونه‌ای دیگر از وقت‌کشی‌های وزیر ورزش در انتخاب‌های مهم، بلاتکلیفی پست معاون قهرمانی وزارت ورزش به‌عنوان مهم‌ترین پست در وزارتخانه است. سمتی که در دولت قبل به علی‌نژاد رسید و معاون سابق که می‌دانست دیر یا زود باید برود عطای ادامه همکاری را به لقایش بخشید. با این وجود هنوز هم خبری از جانشین او نیست!

حالا سوال این است که آیا در چهار ماه گذشته وزیر ورزش نتوانسته فردی مورد اعتماد برای این پست پیدا کند یا با یک وزیر نمادین مواجهیم و انتخاب گزینه برای این صندلی مهم، مثل صندلی مدیریتی پرسپولیس چندان تحت اختیار سجادی نیست؟

بیشتر بخوانید:
تسریع روند واگذاری سرخابی ها درجلسه مشترک وزارت ورزش و وزارت اقتصاد
تجمع اعتراضی تعدای از هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش + عکس
30 درصد حق پخش به وزارت ورزش رسید

انتهای پیام /