سردار باران چشمه: وقت کافی برای حضور در پرسپولیس را ندارم

در حال حاضر 4 سال از طرف ستاد کل نیروهای مسلح مامور به حضور در وزارت ورزش شده ام و نیروی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شوم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سردار باران چشمه گفت: مذاکراتی شده اما در حال حاضر نمی توانم کمکی کنم چون تصورم این است که وقت کافی برای حضور در باشگاه پرسپولیس را ندارم. بهتر است در این زمینه شخص وزیر ورزش و جوانان صحبت کند، اما صحبت های کلی در باره حضوره بنده در پرسپولیس صورت گرفته اما هنوز چیزی نهایی نشده و نیاز به بررسی بیشتر و صحبت های جزیی تری است. قطعا باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد که همه در جریان آن هستیم، اما چون هنوز به جمع بندی نهایی با وزارت ورزش در این زمینه نرسیدیم نمیتوانم فعلا پاسخ روشنی در این باره بدهم. برخی پس از مطرح شدن اسم بنده برای حضور در پرسپولیس، شیطنت کردند و شایعاتی در رابطه با بازنشسته بودن من مطرح شد که اصلا صحت ندارد.

وی افزود: در حال حاضر 4 سال از طرف ستاد کل نیروهای مسلح مامور به حضور در وزارت ورزش شده ام و نیروی وزارت ورزش و جوانان محسوب می شوم. بنده با فوتبال بیگانه نیستم و سابقه حضور در باشگاه پاس تهران به عنوان عضو هیات مدیره را دارم و در مقطعی نیز با آقای آجورلو سابقه همکاری دارم.

بیشتر بخوانید:
نام‌های آشنا در هیات مدیره جدید پرسپولیس
چند پرسپولیسی با نفوذ مخالف خرید بازیکن مطرح استقلال
هشدار جدی قائم مقام پدیده به استقلال و پرسپولیس

انتهای پیام /