عنایتی:مقابل تراکتور بی گدار به آب نمی زنیم

سرمربی تیم هوادار تهران گفت: بی گدار به آب نمی زنیم و با شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از مسابقه با تراکتور تبریز اظهار داشت: با تیمی بازی داریم که فوق العاده بزرگ است و از نظر هواداری یکی از سه تیم اول کشورمان است. بازی سختی مقابل این تیم داریم و تمام کارهایی که باید مقابل این تیم انجام می دادیم در طول هفته انجام دادیم.

وی افزود:ذهنیت بازیکنان را بالا آوردیم که با چه تیم خوب و منسجمی بازی داریم. انشالله با همدلی بتوانیم شرایط را به سود خودمان رقم بزنیم و بی گدار به آب نمی زنیم و با شرایط ویژه مقابل تراکتور بازی خواهیم کرد. امیدوارم از شرایط میزبانی و موقعیت هایمان استفاده کنیم و امتیاز خوبی بگیریم.

سرمربی هوادار در مورد میزبانی در کرج گفت: اول تشکر می کنم از دوستان مان در استان البرز تشکر می کنم که تمام آنچه می خواستیم را در حد بضاعت خودشان فراهم کردند. در تهران معضل زمین بازی داریم تمام کارهایی که دوستان باید انجام می دادند را انجام دادند محبت داشتند به ما. کیفیت زمین هم فوق العاده خوب است و ما راضی هستیم.

عنایتی در مورد حذف در جام حذفی مقابل تیم خلیج فارس ماهشهر اظهار داشت:از دوستان مان در ماهشهر تشکر می کنم، فوق العاده به ما لطف داشتند. سفر به ماهشهر یکی از خاطرات خوب من می تواند باشد.باخت ما در جام حذفی برای افراد بیرونی شگفتی بود ما که در تیم هستیم و شرایط را می دانیم و اینکه اولویت ما لیگ برتر بود شگفتی برایمان رقم نخورد.

وی تاکید کرد:با توجه به شرایط تیم و اینکه بازیکنان مصدوم هم داشتیم از بازیکنان جوان و امید و بازیکنانی که کمتر در لیگ بازی کرده بودند در این مسابقه استفاده کردم. البته وضعیت زمین و توپ بازی هم مناسب نبود. از دوستان سازمان لیگ انتقاد می کنم و البته این یک پیشنهاد است. رده های مختلف لیگ برتر، یک، دو و سه دارید همه باید زیر مجموعه هم باشند و  از یک نوع توپ در مسابقات استفاده شود و وقتی در لیگ برتر و لیگ یک و دو با توپ های مختلف بازی کنید وجهه خوبی برای فوتبال ما ندارد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: اگر قرار است قرارداد ببندیم و یا از جایی توپ ها را وارد کنیم با یک برنامه ریزی خوب این کار را انجام بدهیم و همه را در قالب یک توپ انجام بدهیم. در ماهشهر توپ بازی و زمین مسابقه ما را اذیت کرد و در دقیقه 85 پنالتی دادیم که می شد این اتفاق رخ ندهد. اولویت ما لیگ برتر بود و مصدوم های زیادی داشتیم که نمی خواستیم برای بازی با تراکتور هم در لیگ ریسک کنیم.اولویت اصلی ما لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید:
عنایتی: امیدوارم فردا با تمام قوا به مصاف خلیج ماهشهر برویم
ناظر دیدار پرسپولیس و هوادار: عنایتی قانون را نمی دانست/ جلوگیری از بازی باقری…
عنایتی: با اطمینان می‌گویم گل ما هند نبود/ لک گل به خودی زد،‌ بازیکن…

انتهای پیام /