پرسپولیس به دنبال صدر؛سپاهان در پی جبران مافات| بازی 6 امتیازی در راه است

جایگاه فعلی تیم های سپاهان و پرسپولیس نشان می دهد که دیدار هفته دوازدهم دو تیم تا چه میزان حساس و مهم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،  نگاهی به جدول در پایان هفته یازدهم رقابت های لیگ نشان می دهد، استقلال با ۲۵ امتیاز در صدر قرار گرفته، سپاهان و پرسپولیس با ۲۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند و آلومینیوم اراک با ۲۱ امتیاز در رده چهارم ایستاده است.

با این حساب پرسپولیس در صورتی که بتواند در بازی پیش رو مقابل سپاهان در اراک ۳ امتیاز را کسب کند گامی بلند برای رسیدن به صدر جدول برخواهد داشت. مس رفسنجان که بازی مهم مقابل نساجی را واگذار کرد ۱۸ امتیازی ماند و در جایگاه پنجم قرار گرفت، پیکان با شکست دادن سپاهان ۱۸ امتیازی شد و به رده ششم رسید.

رای استیناف و جابجایی دوباره در جدول رده بندی

فولاد (۱۷)، نساجی مازندران (۱۴)، گل گهر سیرجان (۱۳)، هوادار (۱۲)، تراکتور (۱۱)، ذوب آهن (۱۱)، فجر سپاسی (۱۰)، نفت مسجد سلیمان (۱۰)، صنعت نفت آبادان (۱۰) و پدیده (۲) تیم های هفتم تا شانزدهم جدول رده بندی لیگ بیست و یکم هستند.

رای کمیته استیناف در خصوص سه بازی گل گهر مقابل پیکان، سپاهان و استقلال می تواند جدول فعلی را دستخوش تغییراتی کند که بی شک تمام تیم های حاضر در لیگ در انتظار رای نهایی هستند. ضمن این که پیروزی هر کدام از دو تیم پرسپولیس و سپاهان می تواند دومی تیم برنده را تثبیت کند.

بیشتر بخوانید:
چرا بازیکن پیکان پس از گلزنی به سپاهان اخراج شد
منوچهر صفروف به بازی با سپاهان می رسد؟
امید عالیشاه: بازی مقابل سپاهان در زمین بی‌طرف را دوست ندارم

انتهای پیام/