امید عالیشاه، سیزدهمین عضو باشگاه 200 تایی‌های پرسپولیس

هافبک – مهاجم باسابقه سرخپوشان ایران که کاپیتان دوم پرسپولیس است به باشگاه 200 تایی‌ها پیوست. او سیزدهمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به 200 بازی می‌رسد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، 

امید عالیشاه با حضور در بازی با ذوب‌آهن به تعداد 200 بازی برای سرخپوشان ایران رسید. او که شماره دو را به تن می‌کند و اکنون کاپیتان دوم سرخپوشان است، یک بازی دیگر در پیش دارد که به رکورد مرحوم هادی نوروزی برسد. همچنین با انجام 13 بازی دیگر به رکورد احمد نوراللهی می‌رسد که با گذر از آن در زمره ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه از جهت تعداد بازی قرار می‌گیرد.

بازیکن باسابقه پرسپولیس در آستانه سیزدهمین عضو باشگاه 200 تایی‌های پرسپولیس است. اول بار در نقل و انتقالات تابستانی فصل سیزدهم لیگ برتر 93-92 به پرسپولیس ملحق شد و در اولین فصل حضور نایب قهرمانی در لیگ برتر را با پرسپولیس تجربه کرد. این در حالی بود که اشتباهات داوری در آن فصل، امتیازات زیادی را از پرسپولیس گرفتند. او فوتبال حرفه‌ای را از سال 89-88 و لیگ آزادگان با نساجی قائمشهر آغاز کرد. فصل بعد از آن با نفت تهران به لیگ برتر آمد و در نهایت از راه‌آهن به پرسپولیس پیوست.

او که در تمام رده‌های ملی بازی کرده است در فصل پانزدهم لیگ برتر با بیشترین پاس گل، بهترین پاسور مسابقات شناخته شد. او در نقل و انتقالات فصل شانزدهم بود که همراه با احمد نوراللهی برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شد. به این ترتیب آن ها اولین قهرمانی از پنج گانه پیاپی را از دست دادند.

هر دو بازیکن پس از پایان خدمت سربازی به پرسپولیس برگشتند تا در افتخار آفرینی‌ها حضور پیدا کنند. عالیشاه تا به این جای کار، چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی، چهار سوپرجام فوتبال ایران و دو فینال لیگ قهرمانان آسیا را با پرسپولیس در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

بیشتر بخوایند:
پست امید عالیشاه و یک پیام حماسی
امید عالیشاه: بازی مقابل سپاهان در زمین بی‌طرف را دوست ندارم

انتهای پیام /