استقلالی‌ها منتظر اخبار امیدوار کننده از AFC/ مومنی: باشگاه هیچ قصوری نکرده است

محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال : باشگاه استقلال و مدیریت آن، تمام تلاش خود را انجام داده که موانع موجود را برطرف کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد مومنی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال : باشگاه استقلال و مدیریت آن، تمام تلاش خود را انجام داده که موانع موجود را برطرف کند. اعتقاد من این است که باشگاه استقلال وظیفه خود را به طور کامل انجام داده و نکات مد نظر کمیته استیناف را به طور کامل پیگیری کرده است. مدیریت جدید باشگاه استقلال در طول حضور خود، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا در حد بضاعت خود، حتی بیشتر از آن بتواند با چالش‌های این مساله مواجه شد و در رفع آن قدم بردارد.

همانطور که می‌دانید، خیلی‌ها در مدیریت باشگاه بوده‌اند و هر کسی به فراخور دانش خود، فعالیت‌های منحصر به فردی داشته است. به کسی هم نمی‌توان خرده گرفت چون توان هر مدیری در آن دوره در همان حد بوده است. مساله من بیشتر در خصوص مدیران بالادستی است و آن‌ها باید پیگیری‌های لازم را انجام بدهند که این مدیرانی که در باشگاه بودند چقدر موفق بوده‌اند تا مشخص شود این لقمه گلوگیری که برای باشگاه دردسرساز شده است، طی چه فرایندی برای باشگاه چالش آفریده است. ما در حد توان خود کارهای لازم را انجام دادیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا مشکلاتی خارج از حیطه اختیارات باشگاه برای صدور مجوز حرفه‌ای موانعی را ایجاد کرده است؟ خاطرنشان کرد:‌ من از آن مساله اطلاعی ندارم و از موانع خارج از چارچوب که در این مسیر تعیین شده، نمی‌توانم صحبت کنم اما خواسته‌های لازم را برآورده کردیم و خواستیم این اتفاق بد در زمان مدیریتی حال حاضر باشگاه رخ ندهد و باید بگویم ما هیچ قصوری نکردیم. درباره اینکه چه اتفاقاتی دیگری خارج از چارچوب رخ داده است، نمی‌توانم قضاوت کنم.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه باشگاه استقلال تمام خواسته‌های موجود را برآورده کرده است، امکان بروز اتفاقات خوب در ساعات آینده وجود دارد؟‌ گفت:‌ من تشخیص دهنده این ماجرا نیستم که چه برنامه‌هایی در آینده عنوان شده است. باید ببینیم مجموعه فوتبال این چالش‌ها مرتفع می‌کند یا خیر اما باشگاه استقلال انتظارات را برآورده کرده است.

بیشتر بخوانید:

خسارت هنگفت استقلال و پرسپولیس بابت حذف از آسیا/ آبی و قرمز حسابی نقره…
پنجره استقلال هم بسته می‌شود!
قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ استقلال به پیکان خورد، پرسپولیس به ذوب‌آهن

انتهای پیام/