حیدری: آقایان دشمنی با پرسپولیس را علنی کردند/ نوه‌های من هم خصوصی شدن را نخواهند دید

پیشکسوت پرسپولیس گفت: آقایان دشمنی با پرسپولیس را علنی کردند، تیم دسته سومی هم مدیر دارد، شاید می‌خواهند تیمی را به آسیا بفرستند که سابقه خوردن ۶ گل را دارد. نوه‌های من هم خصوصی شدن را نخواهند دید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، سپهر حیدری گفت: من از زمانی که مهد کودک می‌رفتم مدیران فوتبالی می‌گفتند قرار است‌، پرسپولیس و استقلال خصوصی شوند ولی هنوز این اتفاق نیفتاد. من فکر می‌کنم نوه‌های من هم خصوصی شدن این دو تیم را نخواهند دید. واضح است اراده ای برای این کار وجود ندارد و دولت نمی‌خواهد این دو تیم را واگذار کند.

وی ادامه داد: مطمئن شدم که از عمد به پرسپولیس ضربه می‌زنند. فکر می‌کنم الان یک تیم در لیگ ۳ هم مدیرعامل دارد ولی تیمی‌که آبروی فوتبال ایران در آسیا بود، بلاتکلیف است. به خدا حق هوادار پرسپولیس این نیست که هر روز حرص بخورد. هواداران به جای اینکه از قهرمانی‌های تیمشان لذت ببرند، هر روز اخبار منفی در مورد باشگاه می‌شنوند.

آقایان احتمالا دوست دارند تیمی‌را به آسیا بفرستند که در سال‌های اخیر از یک هشتم بالا نیامده و یا در یک بازی ۶ گل خورده است. ولی از نظر آن‌ها پرسپولیسی که طی ۴ سال دو بار به فینال رسیده نباید به آسیا برود. این دوستان دیگر دشمنی با پرسپولیس را علنی کردند و جای هیچ حرفی را باقی نگذاشتند.

بیشتر بخوانید:

بررسی موضوع مجوز حرفه‌ای پرسپولیس در ۱۶ دی
رادوشوویچ: تا سال ۲۰۲۴ با پرسپولیس قرارداد داشتم
گزارش تمرین پرسپولیس/ تمرین سنگین و ریکاوری سرخپوشان پس از بازی با سپاهان+عکس

انتهای پیام/