قرارداد تبلیغات محیطی استقلال روی هوا!

یکی از چک‌هایی که باشگاه استقلال بابت تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده بود، برگشت خورده و سهم سازمان لیگ در چهار مسابقه هم پرداخت نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، یکی از چک‌هایی که باشگاه استقلال بابت تبلیغات محیطی به سازمان لیگ داده بود، برگشت خورده و سهم سازمان لیگ در چهار مسابقه هم پرداخت نشده است. با این حساب باشگاه استقلال به جز 3 میلیارد تومانی که روز اول به سازمان لیگ پرداخته، هیچ پرداختی دیگری به سازمان لیگ نداشته است.

آل‌اسحاق، مسئول حقوقی سازمان لیگ گفت: چک‌های‌ کارگزار استقلال برگشت خورده و 12 میلیارد تومان سهم سازمان لیگ‌برتر را هم نداده‌اند/ قرارداد فسخ می‌شود و ما کارگزار دیگری را جایگزین خواهیم کرد.

طبق قراردادی که برای تبلیغات محیطی بین سازمان لیگ و باشگاه استقلال منعقد شده است، در صورتی که سهم سازمان لیگ از تبلیغات محیطی هر بازی تا 24 ساعت بعد از هر بازی پرداخت نشود، قرارداد خود به خود فسخ می‌شود و سازمان لیگ می‌تواند کارگزار تبلیغات محیطی خودش را انتخاب کند.

وی ادامه داد: دوستان استقلالی به تجربه‌های همکاری دوستان با کارگزاران توجهی نکردند. به آنها گفته بودند که کارگزاران معمولاً پول‌ها را نمی‌پردازند. بعید می‌دانم استقلال حتی از کارگزارش تضمین‌های لازم را هم گرفته باشد.

باشگاه استقلال در واکنش به هشدارهای ما چه کرد؟ ایجاد التهاب کردند و حالا آثارش را می‌‎بینند که چک‌های‌شان برگشت خورده و 12 میلیارد تومان سهم سازمان لیگ را هم نداده‌اند.

به همین دلیل قرارداد فسخ می‌شود و ما کارگزار دیگری را جایگزین خواهیم کرد. باشگاه استقلال هم باید تبعات کارش را بپذیرد. چون وقتی به آنها تذکر داده شد که حواس‌تان را جمع کنید و با کسانی که حکم قضایی علیه‌شان گرفته شده فعالیت نکنید.

بیشتر بخوانید:

صعود استقلال و پرسپولیس در رنکینگ جهانی/پرسپولیس رتبه چهارم آسیا شد
مجوز بازی دو بازیکن استقلال تا یک اسفند باطل میشود
درخواست عجیب یک استقلالی از مجیدی

انتهای پیام/