ذوالفقارنسب: وزیر حساسیت ویژه ای روی مدیریت پرسپولیس دارد

ذوالفقارنسب، مشاور وزیر ورزش گفت: وزیر حساسیت ویژه ای روی مدیریت پرسپولیس دارد، هواداران حق دارند دلخور و ناراحت باشند. قرار بود تا اول دی این انتخاب صورت گیرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، ذوالفقارنسب، مشاور وزیر ورزش گفت: تاکنون پیشنهادی برای حضور من در هیات مدیره داده نشده است و اگر این پیشنهاد به من داده شود آن را نخواهم پذیرفت. من در این زمینه نمی‌توانم به این تیم کمک کنم.

پرسپولیس مشکلات زیادی دارد و همین موضوع باعث آن شده است که وزیر ورزش نسبت به این موضوع حساسیت و وسواس داشته باشد تا فردی مورد اعتماد و شایسته را انتخاب کند.

وی افزود: پرسپولیس بر خلاف موفقیت‌های که داشت در سال های اخیر در عرصه مدیریت روند خوبی را پشت سر نگذاشت و همین موضوع باعث حساسیت وزیر شده است.

به نظر من هر چه این روند طولانی شود خوب نیست و هواداران پرسپولیس حق دارند نگران این وضعیت باشند. آخرین خبری که من داشتم قرار بود تا اول دی این انتخاب صورت گیرد اما برخی از مشکلات مانع این اتفاق شد.

هر بار ما می‌شنویم که آخر این هفته این اتفاق رخ می‌دهد و دیگر من شبیه چوپان دروغگو شده ام بهتر است چیزی نگویم و امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

بیشتر بخوانید:

ناراحتی پرسپولیسی‌ها از هوادار متمول
نتیجه و خلاصه بازی تیم های استقلال و پرسپولیس / دربی امیدها
اعلام آخرین وضعیت بازیکن مصدوم پرسپولیس

انتهای پیام/