آیا فدراسیون فوتبال روبروی سرخابی ها قرار می گیرد؟

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در روز های اخیر بیشتر اتفاقاتی که به ضررشان بوده است را از چشم فدراسیون فوتبال می بینند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فدراسیون فوتبال با ریاست شهاب عزیزی خادم در بحث تیم ملی فوتبال عملکرد قابل قبولی داشته است و تیم ملی فوتبال

در صورت پیروزی برابر عراق جواز صعود به جام جهانی 2022 قطر را بدست می آورد و فوتبالدوستان شاید بعد از استرسی که برای صعود از دور مقدماتی مقابل

بحرین و عراق متحمل شدند بعد از آن با خیالی آسوده از صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی بازی های را دنبال می کنند.

در مورد شرایط باشگاه های پر طرفدار کشور داستان عزیزی خادم متفاوت است و در مواقعی استقلالی ها در کانال های مجازی منتسب به تیمشان ادعا هایی را در مورد فدراسیون و وزارت ورزش مطرح کردن و انتقاداتی به عزیزی خادم داشتند.

دلیل دیدار عزیزی خادم با رقبای پرسپولیس چیست؟

اما ماجرای پرسپولیس یها متفاوت تر است آنها مدعی اند عزیز خادم در مقاطعی در اردوی حریف پرسپولیس آنهم درست شب قبل از بازی حضور داشته است و این برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نیست و آنها مدعی اند این اقدام عزیزی خادم هدفمند بوده است .

یکبار پیش از بازی با نفت و یکبار هم قبل از بازی با ذوب آهن! و حضور عزیزی خادم بعد از شکایت فولاد از استقلال برای بازیکنان سربازش در این باشگاه شائبه جنگ غیر علنی رئیس فدراسیون با پرسپولیس را بیشتر کرده است.

از سوی دیگر رقیب پرسپولیس دل خونی از داوری ها یاین فصل دارد و فرهاد مجیدی بارها در این باره در نشست های خبری مدعی شد اگر داوری ها درست بود شاید تیمش امتیازات بیشتری کسب می کرد.

عزیزی خادم با این روال شاید در روز های اینده به مشکل بخورد و کار برای اداره فوتبال سخت خواهد شد .بی تجربگی عزیزی خادم در فدراسییون فوتبال مهم ترین ضعف وی به حساب می آید ضعفی که در زمان تاج نقطه قوت فدراسیون محسوب میشد.

انتهای پیام/