طاهری: رصد برخی حرف‌ها در حذف استقلال و پرسپولیس موثر بود

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت:‌ وزیر ورزش و رئیس سابق فدراسیون فوتبال پس از دیدار با شیخ سلمان چه کارهایی نکردند که اکنون سرخابی‌ها از آسیا حذف شدند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، علی‌اکبر طاهری مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد فاجعه حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:‌ دلم می‌خواهد اصحاب رسانه بیشتر مسلط باشند تا وقتی فردی مواردی را مطرح می‌کند، متوجه شوند حرف‌هایش منطبق با واقعیات است و به این شکل از فرافکنی، تشویش اذهان عمومی یا مبری کردن خودش جلوگیری کنند. از همه رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری فارس می‌خواهم این مسائل را جدی بگیرند. همه رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری باید به الفبای موضوع مسلط باشند تا ببینند طرف مقابل‌شان در موضوع صحبت می‌کند یا خارج از آن و برای فرافکنی حرف می‌زند.

وی افزود: در این یکی دو ماه اخیر دیدیم خیلی‌ها آمدند و گفتند کار کسب مجوز حرفه‌ای تمام و حل شد. نمی‌خواهم از فرد خاصی اسم ببرم اما اگر اهالی رسانه بخشی از پایه کار را بدانند، موضوع را هدایت می‌کنند زیرا هدایت‌گری بحث به گردن شان است و می‌توانند در مسائل مختلف اصلاح و بهبود ایجاد کنند.

ای اف سی نه فقط برای ما بلکه با خیلی از باشگاه‌های بزرگ در سطح آسیا تعارف نکرد. ما هم نباید با خودمان تعارف کنیم. با این کار فوتبال‌مان درست می‌شود و به این فاجعه نمی‌رسیم اما اگر بخواهیم همچنان مماشات کنیم، وضعیت از این هم بدتر می‌شود. نمی‌دانم چرا برخی رسانه‌ها ساکت هستند. وزیر ورزش یکی دو سال قبل همراه با رئیس فدراسیون به AFC رفت و از مسئولان کنفدراسیون برای رفع مشکلات باشگاه‌ها وقت گرفت اما در این مدت چه کاری انجام شد؟ برخی کارها دقیقه 90 درست شد اما ناگهان یک نفر گفت این کار ظاهری است.

طاهری ادامه داد: رئیس فدراسین اسبق فوتبال می‌گوید 11 سال است اسناد جعلی به AFC داده‌ایم. آیا این حرف جایی رصد نمی‌شود یا خود مسئولان AFC متوجه نمی‌شوند؟ وقت صورت مالی سال گذشته را برای امسال هم تحویل می‌دهید، آیا فردی که در کنفدراسیون نشسته و این صورت‌ها را بررسی می‌کند، متوجه چنین کاری نمی‌شود؟ اهل فن با نگاهی به اعداد و واژه‌ها متوجه می‌شود. این اقدامات سبب حذف تاسف آور دو باشگاه از آسیا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کامرانی‌فر: اگر حذف سرخابی ها از آسیا جدی گرفته نشود، در آینده گریبانگیر فوتبال…
واکنش طارمی به حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا
نگاهی دقیق به هفته چهاردهم لیگ برتر؛ رقابت سرخابی‌ها و سپاهان برای قهرمانی نیم…

انتهای پیام/