ماجرای استقلالی شدن صالح حردانی چیست؟

امروز حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل تیم فولاد مدعی شد استقلالی ها برای جذب صالح حردانی با مشکل مواجه هستند زیرا این بازیکن دارای دو اسم است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، امروز حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل تیم فولاد مدعی شد استقلالی ها برای جذب صالح حردانی با مشکل مواجه هستند زیرا این بازیکن دارای دو اسم است؛ صالح و سعادت که گویا در شناسنامه سعادت ثبت شده ولی صالح رایج تر است، مدافع راست فولاد در نیم فصل اقدام کرده اند، بازیکنی که مجیدی در ابتدای فصل هم به دنبال او بود اما این انتقال هرگز نهایی نشد.

اما ماجرای استقلالی شدن صالح حردانی چیست؟ جواد نکونام همانطور که در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان گفت به چند بازیکن تاثیرگذار احساس نیاز کرده و نام یکی از بازیکنان استقلال که این روزها کمتر بازی می کند را در لیست خود قرار داده است.

در این بین فرهاد مجیدی به پیشنهاد باشگاه فولاد جواب داده و اعلام کرده حاضر است بازیکن مورد نظر نکونام را به اضافه یک بازیکن دیگر به فولاد بدهد، به شرط اینکه رضایتنامه حردانی صادر شود. این موضوعی است که رضایت ضمنی نکونام را به همراه داشته و سرمربی فولاد احتمالا با جدایی حردانی موافقت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:
گرشاسبی : استقلال برای جذب صالح حردانی با ما صحبت کرده ولی او را…
صالح حردانی: با سردار باز هم عراق را شکست می‌دهیم
صالح حردانی : امیدوارم نماینده خوبی برای فولاد در تیم ملی باشم

انتهای پیام /