گرشاسبی: اگر واقعاً بازیکنان استقلال مشکلی ندارند چرا از یک استعلام ساده طفره بروند

مدتی دیگر هم صبر می‌کنیم و از سازمان لیگ می‌خواهیم استعلام وضعیت دو بازیکن را از سازمان نظام وظیفه بگیرد ولی اگر این کار انجام نشود ما به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: ما گزارشی به دستمان رسید مبنی بر ابهام در مشمول خدمت بودن دو بازیکن استقلال و آن را به سازمان لیگ اعلام کردیم و از آنها خواستیم از نظام وظیفه استعلام بگیرند و نتیجه آن اعلام شود ولی نمی‌دانم چرا سازمان لیگ این کار را انجام نمی‌دهد؟ ما مستقیم نمی‌توانیم از نظام وظیفه استعلام بگیریم و به ما می‌گویند شما چکاره‌اید؟ حتی با فدراسیون فوتبال هم اجازه مکاتبه نداریم و تنها راه ارتباطی ما سازمان لیگ است.

وی افزود: مدتی دیگر هم صبر می‌کنیم و از سازمان لیگ می‌خواهیم استعلام وضعیت دو بازیکن را از سازمان نظام وظیفه بگیرد ولی اگر این کار انجام نشود ما به مراجع بالاتر شکایت خواهیم کرد و اگر لازم باشد پرونده را به مراجع بین المللی انتقال می‌دهیم. هرجور بشود تکلیف این موضوع را روشن می‌کنیم و عقب نشینی نخواهیم کرد. اگر واقعاً این دو بازیکن مشکلی ندارند دلیلی ندارد از یک استعلام ساده طفره بروند.

بیشتر بخوانید:
گرشاسبی : استقلال برای جذب صالح حردانی با ما صحبت کرده ولی او را…
گرشاسبی: چرا دوباره حضور بازیکنان خارجی آزاد شد؟
گرشاسبی: استقلال نمی‌خواست مقابل پرسپولیس بازی کند به وزیر پناه برده بود

انتهای پیام /