رحیمی:علاقه‌مند هستیم از تجربه مظلومی استفاده کنیم/لب تیغ هستیم

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، محمد رحیمی در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت:  شرایط درونی تیم خوب است و ما باید حاشیه‌های بیرونی را حل کنیم. ما لب تیغ هستیم و سرنوشت‌مان دست خودمان است. این تیم را می‌توان حفظ کرد اما نیاز به کمک داریم.

وی افزود: دائم این مطلب را می‌خوانم که نوشته شده استقلال خوزستان نیاز به کمک مالی دارد اما همه مشکلات ما مالی نیست. باید از ما حمایت شود. حمایت معنوی از بازیکنان جوان ما باعث ایجاد انگیزه می‌شود. می‌دانم بچه‌های ما مشکلات خاصی دارند. حضور معنوی ما کنار آنها برایشان قوت قلب بوده است. تک تک این نفرات مشکلات زیادی دارند اما دلگرمی‌هایی که داده می‌شود به آنها آرامش می‌دهد. باید به این بچه‌ها احترام گذاشت و با حل مشکلات مالی بسیاری از موانع را برداریم. از دوستان توقع حمایت داریم. مهمترین بازی فصل ما مقابل سپیدرود است. اگر این بازی را ببریم شرایط بهتر می‌شود. بازیکنان همدل شدند که مقابل سپیدرود برنده شوند. اگر در این بازی برنده شویم با خیال راحت‌تری به مصاف سایر رقیبان می‌رویم.

رحیمی خاطرنشان کرد: از این دیدارها می توان امتیاز کامل گرفت. اگر مسابقات ما را دیده باشید در این مدت مقابل حریفان قدرتمندمان مثل پدیده و پرسپولیس به میدان رفتیم. در همین بازی‌ها نشان دادیم جای ما انتهای جدول نیست. با بازی‌های خوبی که در آینده انجام می‌دهیم می‌توانیم به جدول باز گردیم. حریفان ما هم نتیجه نگرفتند و این فرصت برای ما هست که به خودمان بیاییم. باید از بازی با سپیدرود و پیکان نتیجه خوبی بگیریم تا شرایط تیم بهبود پیدا کند. ما مقابل نفت هم باید برنده می‌شدیم. در آن بازی بدشانس بودیم.

عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در مورد مطرح شدن مذاکره این تیم با پرویز مظلومی، گفت: شرایط ما در جدول خاص و حساس است. دوست داریم در خدمت فردی مثل پرویز مظلومی که اصالتا خوزستانی و استقلالی است باشیم. جایگاه فعلی ما شرایط را ایجاد کرده که شاید خیلی از مربیان تمایل به همکاری با ما نداشته باشند. باید تلاش کنیم با موجودیت فعلی و پتانسیل بازیکنان جلو برویم. الان هم کادر بدی نداریم. محمد علوی افتخارات زیادی در دوران بازی دارد. کریم قنبری هم بسیار با دانش است. همه چیز بستگی به بازی با سپیدرود دارد. اگر در این بازی برنده شویم شاید مربیان درجه یک هم تمایل به  همکاری داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا پرویز مظلومی به آنها جواب رد داده یا اینکه او منتظر عملکرد استقلال خوزستان در دو بازی آینده است، خاطرنشان کرد:‌ بحث انتظار نتایج آینده نیست. ما دوست داشتیم از مشاوره‌های مظلومی استفاده کنیم. مظلومی اسطوره‌ای در استقلال و خوزستان است و دوست داشتیم از تجربیات او استفاده کنیم. مظلومی هم برای کمک به خوزستان تمایل دارد. قول صد در صد به ما داده که مشاوره بدهد و در کنار تیم باشد اما به عنوان سرمربی با ما صحبت قطعی نداشته است.

رحیمی در پایان، گفت: در این مدت خیلی کار کردیم و برای استقلال خوزستان زحمت کشیدیم. سعی کردیم مشکلات مالی را حل کنیم و در این مدت چند اسپانسر جذب کردیم. درآمدهایی هم از لحاظ فروش بازیکن داشتیم. امیدوارم به ما کمک شود تا این شرایط را پشت سر بگذاریم. امیدواریم بین تیم‌های خوزستان تبعیض قائل نشوند. از مسئولان خوزستانی خواهش می‌کنم همانطور که در مسابقات فولاد خوزستان و تیم‌های دیگر استان حاضر می‌شوند در کنار تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان هم باشند. این تیم افتخار استان است و قهرمان لیگ برتر شده است. حضور فیزیکی و معنوی مسئولان می‌تواند روحیه بازیکنان را بالا ببرد. از استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و سایر مسئولان درخواست می‌کنم در کنارمان حاضر شوند و این شرایط حساس را باهم پشت سر بگذاریم. من به آینده امیدوار هستم. تک تک بازیکنان ما در ایران سرآمد هستند. در سال‌های آینده از بازیکنان ما زیاد می‌شنوید و این نفرات را در بهترین تیم‌های خواهید دید.

منبع: فارس