آخرین فرصت برای صدرنشینی تیم ملی فوتبال ایران

تیم ملی فوتبال شکورمان فردا در آخرین بازی از رقابت های انتخابی جام جهانی فوتبال به مصاف تیم فوتبال لبنان می رود .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیروزی خوب تیم ملی در این دیدار ممکن است به بازگشت دوباره به صدر جدول منجر شود چرا که کره جنوبی با امارات مسابقه دارد و اماراتی ها از آنجایی که در خانه بازی می کنند و گزینه اصلی برای صعود به مرحله پلی آف هستند تلاش می کنند با امتیاز میدان را ترک کنند. آنها حتی برای سوری ها به منظور امتیازگیری در بازی با عراق پاداش نقدی تعیین کرده اند. کسب حتی یک امتیاز از کره جنوبی توسط تیم امارات در صورتی که با برد تیم ملی در برابر لبنان همراه باشد موجب می شود تیم اسکوچیچ بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ را با صدرنشینی به پایان ببرد و آنوقت است که جشن پایان بازی های مقدماتی جام جهانی با صعود به این رقابت ها در مشهد و در حضور تماشاگران شیرین تر خواهد شد.

اما برد در برابر لبنان یک موفقیت دیگر هم برای تیم ملی به همراه خواهد داشت. این اتفاق ممکن است عنوان تهاجمی ترین تیم گروه A را نصیب شاگردان اسکوچیچ کند. در حال حاضر تیم های کره جنوبی و ایران با ۱۳ گل زده تهاجمی ترین تیم های گروه A بحساب می آیند اما بازی با لبنان فرصت خوبی است که تیم ملی فوتبال ایران با فرصت طلبی این عنوان را به تنهایی از آن خود کند.

تیم ملی با توجه به سبک بازی تهاجمی و توپ گیری از حریف موقعیت های خوبی ایجاد می کند. حتی در بازی با کره جنوبی که با شکست دو بر صفر ایران همراه بود شاگردان مربی کروات صاحب موقعیت های خوبی توسط حاج صفی – سردار آزمون و الهیار صیادمنش شدند که متاسفانه هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و در نهایت تیم ملی شکست خورد.

بیشتر بخوانید:
فوتبال لهستان در انتخابی جام جهانی مقابل روسیه مسابقه نخواهد داد
انتخابی جام جهانی 2022/نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال عمان-استرالیا
انتخابی جام جهانی 2022/نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال کره جنوبی-سوریه

انتهای پیام/