اکبری: زمان برگزاری فینال را نمی‌دانیم/ خدا رحم کرد جام حذفی نداریم!



به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، پیمان اکبری درمورد تغییر محل میزبانی فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از تبریز به سالن 12 هزار نفری آزادی اظهار داشت: دلیل این تصمیمات یک شبه را نمی‌دانم. تیم‌ها به جلسه می‌روند، ساعت‌ها بحث و دعوا می‌کنند و در نهایت در یک نقطه به تفاهم می‌رسند و موضوعی را مصوب و امضا می‌کنند، اما ناگهان متوجه می‌شویم که همه چیز عوض شده است.

وی ادامه داد: در روزی که نماینده تیم‌ها با مسئولان فدراسیون جلسه داشتند، اعلام شد که سالن 12 هزار نفری تا زمان برگزاری بازی فینال آماده نخواهد شد و به همین دلیل مسابقات باید در تبریز برگزار شود. شاید جالب باشد بدانید که ما به عنوان تیم فینالیست زمان برگزاری بازی فینال را نمی‌دانیم! معتقدم که همین بی‌برنامگی‌ها کار را خراب می‌کند.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: از روز اول اعلام کردند که مسابقات پایانی لیگ برتر در یکی از شهرهای تبریز یا ارومیه برگزار خواهد شد، چون امکانات خوبی دارند. در جلسه بعدی که با حضور تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و مسئولان فدراسیون برگزار شد همه امضا کردند که تبریز میزبان بازی‌ها باشد و در تاریخ 8 اسفند ماه نامه‌ای هم در این خصوص برای ما ارسال کردند.

اکبری گفت: باشگاه سایپا با توجه به شرایطی که دارد اعلام کرده در تهران بازی نمی‌کند و نظر من هم قطعاً همین موضوع است. به هر حال در دنیای حرفه‌ای باید شرایط باشگاه‌ها را هم درک کرد. ضمن اینکه ما باید زمان برگزاری مسابقات را بدانیم تا براساس آن مدل تمرینی تیم را انتخاب کنیم، اما فعلاً همه چیز روی هوا است. آقایان می‌گفتند که می‌خواهند جام حذفی هم برگزار کنند، اما حالا باید بگویم خدا رحم کرد که جام‌ حذفی نداریم!

منبع: فارس