گواردیولا: دستاوردهایم در منچسترسیتی را نمی‌توانید زیر سوال ببرید

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، منچسترسیتی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتبال انگلیس فصل گذشته با ۱۰۰ امتیاز قاطعانه با ثبت رکورد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد اما در حال حاضر اظهاراتی مبنی بر تخلف این تیم به میان آمده است و ممکن است منچسترسیتی فصل آینده از حضور در لیگ قهرمانان اروپا محروم شود.

در همین رابطه پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی گفت‌: وقتی شما در حال تلاش و جنگیدن هستید، مردم می‌خواهند که عملکرد شما را زیر سوال ببرند و کار شما را بد جلوه دهند. من خیلی نگران این نیستم که مردم بگویند “منچسترسیتی به خاطر تخلفات مالی در یوفا قهرمان شد” و عملکردمان را زیر سوال ببرند. باور کنید صفر درصد هم به این طور مسائل اصلاً توجهی نمی‌کنم و برای من نیز مهم نیست. نمی‌توانید دستاوردهایم را در منچسترسیتی زیر سوال ببرید.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه اضافه کرد: اگر ما اشتباه انجام داده باشیم جریمه خواهیم شد چه در داخل و چه در خارج از زمین ولی من معتقد هستم کاری که انجام داده‌ایم فوق‌العاده بوده است و برای ما ارزش و اهمیت بالایی دارد. من دوست دارم به خاطر تلاشی که بازیکنانم برای موفقیت در تیم انجام دادند، به آن‌ها احترام گذاشته شود. بازیکنانم در فصل گذشته و در این فصل فوق‌العاده ظاهر شدند و توانستند فوتبال خوبی بازی کنند.

منچسترسیتی تیم صدرنشین لیگ جزیره باید امروز (شنبه) در هفته سی‌ام این رقابت‌ها به مصاف واتفورد برود. شاگردان گواردیولا روز سه‌شنبه نیز در لیگ قهرمانان اروپا میزبان شالکه خواهند بود. دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر ۲ سیتی در آلمان به پایان رسید.

منبع: ایسنا