شهرداری ورامین برای بقا می جنگد/سایپا در پی قطعیت قهرمانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، گروه استان‌ها: مسابقه دوم مرحله فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور بعد از ظهر یکشنبه ۲۶ اسفندماه در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود.

در این مسابقه شهرداری ورامین از ساعت ۱۶ به مصاف سایپا تهران می‌رود، تا لیگ برتر یک گام دیگر به شناسایی قهرمان خود نزدیک تر شود.

جدال این ۲ تیم در شرایطی در تهران صورت می‌گیرد، که تیم سایپا تهران در مسابقه اول فینال توانست با پیروزی ۳ بر یک از سد شهرداری ورامین عبور کند و حال می‌بایست، تکلیف را در بازی دوم مشخص کند و یا کار به بازی سوم بکشد.

در کل بازی تحت فشار بودیم و اسیر جو فینال شدیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین در خصوص شکست تیمش در مسابقه اول فینال لیگ برتر والیبال، مقابل سایپا تهران با بیان اینکه امروز اشتباهات زیادی داشتیم: تمام سعی ما در ریکاوری بازیکنان و ارائه یک بازی قدرتمند و بازگشت به فینال است.

رحمان محمدی راد با اشاره به اینکه شکست مسابقه اول به خوبی نشان داد، که حریف مقتدر و تیم یک دستی است، اضافه کرد: سایپا رقیب سرسختی است و در کل بازی ما را تحت فشار گذاشت و با سرویس‌های خوب و حملات مناسب ما را تحت تأثیر قرار داد، اما ما با استفاده از بازیکنان با تجربه و رده بالای خود و با تاکتیک مناسب به دیدار حریف می‌رویم.

وی افزود: در ابتدای بازی اسیر جو فینال شدیم، اما در مسابقه دوم قدرت بیشتری خواهیم داشت و تا امروز نشان دادیم، که می‌توانیم، نتایج خوبی بگیریم.

محمدی راد با بیان اینکه برای مسابقه دوم مقابل سایپا به حضور گرم هواداران نیاز داریم، گفت: از هواداران می‌خواهم، مانند طول لیگ برتر در این مسابقه نیز تیم ما را همراهی کنند، تا بتوانیم سربلند خارج شویم.

نقاط ضعف شهرداری ورامین را می‌شناسیم

از طرف دیگر شاگردان پیمان اکبری، می‌خواهند، کار فینال را در مسابقه دوم تمام کنند و برای این هدف باید تمام تلاش خود را به کار گیرند، تا برای بار دوم از سد بلند قامتان ورامینی عبور کنند و همین موضوع انگیزه آنها را برای دیدار مقابل شهرداری ورامین چند برابر کرده است.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران، که به خوبی از کار سخت بازیکنانش در مسابقه دوم فینال آگاه است، با اذعان به این موضوع اظهار داشت: شناخت خوبی روی بازیکنان این تیم داریم و همین شناخت خوب سبب شد، تا بر فشارهای روانی موجود غلبه کنیم و به خوبی بجنگیم، اما حالا دیگر ما برنده مسابقه اول بودیم و این مسابقه تمام شده است و تنها باید به مسابقه دوم فکر کنیم.

پیمان اکبری گفت: نقاط ضعف تیم شهرداری ورامین را به خوبی شناسایی کردیم و با هم قرار گذاشتیم، که مشکلات موجود را در زمین بازی فراموش کنیم و هیچ چیز ناراحتمان نکند و مزد زحماتمان را بگیریم.

وی از بازی شاگردان رحمان محمدی راد نیز تقدیر کرد و گفت: شهرداری ورامین نیز بازی قابل تقدیری به نمایش گذاشت.

۲ تیم شهرداری ورامین و سایپا تهران، پیش از این و در مرحله جدول لیگ امسال ۲ بار با هم رودر رو شدند، که سهم هر تیم یک پیروزی بوده است، اما این بار اوضاع متفاوت است و شکست شهرداری ورامین در مسابقه اول به میزان زیادی جو را برای این تیم سخت کرده است و این تیم می‌داند، شکست ورامین در مسابقه فردا مساوی با خداحافظی از قهرمانی لیگ برتر است و به همین دلیل تمام توان خود را به کار خواهند گرفت و همین امر و نیز تلاش سایپا برای تمام کردن کار در همین مسابقه و جلوگیری از کشیده شدن تکلیف فینال به مسابقه سوم سبب خواهد شد، تا مسابقه جذابی را شاهد باشیم.

منبع: مهر