ترکیب تیم ملی تکواندو کره جنوبی اعلام شد/ ثبت نام ۸ بانوی ایرانی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به میزبانی منچستر انگلیس برگزار می‌شود. بر اساس اطلاعات ثبت شده روی سایت فدراسیون جهانی مهلت ثبت نام از تکواندوکاران حاضر در این مسابقات ۷ فوریه (۱۸ فروردین ماه) به پایان می‌رسد.

کره جنوبی یکی از رقبای اصلی تیم ملی ایران اسامی تیم مردان خود را ثبت کرده که نام «تائه هون کیم» دارنده نشان برنز المپیک، سه طلای جهان، قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی در این تیم دیده نمی‌شود.

«جان سئو بائه» در وزن ۵۴- کیلوگرم، «جانگ جون» در وزن ۵۸- کیلوگرم، «کیم مین هیوک» در وزن ۶۳- کیلوگرم، «دای هون لی» در وزن ۶۸- کیلوگرم، «کیم جی سئوک» در وزن ۷۴- کیلوگرم، «پارک وو هیوک» در وزن ۸۰- کیلوگرم، «لی سئوک جی» در وزن ۸۷- کیلوگرم و «کیودون این» در وزن ۸۷+ کیلوگرم اعضای تیم مردان این کشور را تشکیل می‌دهند.

برای حضور در این رقابتها تا کنون ۷۸۳ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۴۳ تکواندوکار و مابقی، مربی، سرپرست و مسئولان تیم‌های اعزامی از کشورهای مختلف می‌باشند. ثبت نام اعضای تیم ملی کشورمان در هر دو بخش مردان و زنان نیز انجام شده است.

تیم مردان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد حسن پلنگ افکن، سروش احمدی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهران برخورداری، عرفان ناظمی و سجاد مردانی به منچستر خواهد رفت.

در مورد تیم بانوان ایران نکته مهم اینکه نام ۸ تکواندوکار در حالی ثبت شده که سرمربی تیم بانوان اعلام کرده هنوز اسامی نفرات اعزامی به رقابتهای جهانی مشخص نیست. ضمن اینکه برخلاف مقررات، نام دو تکواندوکار در وزن اول ثبت شده است.

مهلا مؤمن نژاد و مریم ملکوتی خواه در وزن ۴۶- کیلوگرم، ناهید کیانی در وزن ۴۹- کیلوگرم، زهرا شیدایی در وزن ۵۳- کیلوگرم، پریسا جوادی در وزن ۵۷- کیلوگرم، یلدا ولی نژاد در وزن ۶۲- کیلوگرم، کیمیا همتی در وزن ۶۷- کیلوگرم و اکرم خدابنده در وزن ۷۳- کیلوگرم بانوانی هستند که نامشان در سایت فدراسیون جهانی ثبت شده است.

منبع: مهر