دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ژاپن در فروردین

تیم ملی ایران با کارلوس کی‌روش و یا مربی دیگر دور جدید تمرینات خود را از فروردین ۱۴۰۲ آغاز می کند و به احتمال قوی در این فرصت یک بازی دوستانه هم برگزار خواهد کرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ قرار است سرمربی تیم ملی در نشست دی ماه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شود.

از آنجایی که تیم ملی در مهمترین مسابقات پیش رو باید در جام ملت های ۲۰۲۳ به میدان برود از این پس با تیم های آسیایی بازی دوستانه انجام خواهد داد و گفته می شود حریفی که برای بازی دوستانه فروردین ماه انتخاب شده ژاپن است.

ژاپنی ها به تازگی در کشور خود میزبان تیم نوجوانان ایران بودند و امروز هم دبیر کل فدراسیون فوتبال ژاپن با نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران بر تاکید روابط دو جانبه تاکید کرده است.

در نامه سوهارا کیوتوکا به هدایت الله ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال این چنین آمده است: « قبل از هر چیز، به نمایندگی فدراسیون فوتبال ژاپن، باعث افتخار من است تا گرامی ترین تبریکات خود را بابت انتخاب شما به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ابراز دارم.

با تجارب گسترده شما، بر این باورم که شما یک دارایی ارزشمند برای توسعه بیشتر در فدراسیون فوتبال ایران هستید. من به دنبال تقویت همکاری بین دو فدراسیون براساس روابط دوستانه مان هستم و برایتان در مدت تصدی مسئولیت آرزوی بهترین ها را دارم.»

این بازی در صورتی نهایی خواهد شد که کارلوس کی‌روش یا سرمربی جدید تیم ملی این بازی را تایید کند.

انتهای پیام/